کد خبر : 1720046 | 29 آبان 1399 ساعت 18:55 | 24.8K بازدید | 3 دیدگاه

عبدی، امیری و رمضانی؛ مثلث ثبت اولین گل پرسپولیس؟

سه مهاجم سرخپوش امیدوارند در دومین هفته از لیگ برتر، موفق به گلزنی در ترکیب تیم خود در جدال با نفت آبادان شوند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی پرسپولیس در ثبت گل در هفته اول لیگ بیستم که با انتقادات زیادی به فاز تهاجمی این تیم همراه شده، اکنون یحیی گل محمدی امیدوار است شاگردانش در دومین جدال این فصل بتوانند شرایط را به سود سرخپوشان کنند.

 

وحید امیری که در تیم ملی بیشتر به عنوان وینگر در ترکیب به میدان می‌رود، همانند فصل گذشته در ترکیب سرخپوشان در خط هجومی به کار گرفته می‌‎شود و با انگیزه زیادی در تمرین امروز حاضر بود. بازیکن بی حاشیه سرخپوشان که معمولا کمتر مورد سوژه عکاسان به خاطر حرکات خارج از زمینش قرار می‌گیرد، اینبار با شیطنت جالب توجهی در متن بیشتر تصاویر تمرین امروز تیمش قرار داشت.

 

1545056

مهدی عبدی که زننده تک گل سرنوشت ساز پرسپولیس برای صعود به فینال بود، بعد از فرصت سوزی‌های دیدار اول مقابل سایپا، اکنون مورد هجمه قرار گرفته ولی با انگیزه بالایی به دنبال این است تا نقش خود را به عنوان گلزن اول تیمش در غیاب عیسی آل کثیر به نتیجه برساند. آیا نفت آبادان که در فصول اخیر تیمی جالب توجه برای گلزنی علی علیپور محسوب می‌شد، اینبار برای جانشین این مهاجم نیز خوش یمن خواهد بود؟

 

1545057

 

امیری در تمرین امروز سرخپوشان اکتیو و با انگیزه نشان می‌داد تا یحیی چشم به موفقیت او برابر نفت آبادان داشته باشد. آیا امیری قادر خواهد بود گل اول پرسپولیس در فصل بیستم را به نام خود کند؟

 

 

1545058

 

در غیاب آل کثیر، بیشترین انتظار از آرمان رمضانی می‌رود. مهاجم تازه به خدمت گرفته سرخپوشان برخلاف خریدهای دیگر این تیم هنوز نتوانسته عملکرد قابل دفاعی از خود به جا بگذارد و باید دید چه زمانی وظیفه اصلی خود در خط حمله برای گلزنی را به اجرا می‌گذارد.

دیدگاه‌ها