کد خبر : 1720072 | 29 آبان 1399 ساعت 21:00 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

انتقادات از لوکاکو در منچستر‌یونایتد ناعادلانه بود

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک تعریف و تمجید ویژه ای از مهاجم خود یعنی روملو لوکاکو انجام داده است.

انتقادات از لوکاکو در منچستر‌یونایتد ناعادلانه بود

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در سال 2017 مبلغ 75 میلیون یورو برای جذب روملو لوکاکو پرداخت کردند. اگرچه مهاجم بلژیکی با سابقه فوق‌العاده به اولدترافورد آمد اما هرگز نتوانست زیر نظر ژوزه مورینیو و بعد اوله گنار سولسشر روزهای خوبی را در منچستریونایتد تجربه کند.

 

 

1545076

 

 

سرمربی بلژیک حالا در گفتگویی به تعریف و تمجید از روملو لوکاکو پرداخته است. روبرتو مارتینز درباره مهاجم بلژیکی گفت: " رابطه من با لوکاکو به زمان جوانی او باز می گشت که وی به صورت قرضی به اورتون آمد. بعد از آن ما خیلی تلاش کردیم که او را به صورت دائمی جذب کنیم.

 

هر بازیکن می تواند لحظات خوب و بد بسیار زیادی را پشت سر بگذارد اما آنچه ما در مورد روملو لوکاکو می بینیم این است که او هرگز شاخصه اصلی خود یعنی گلزنی را از دست نداده است. ما شاهد یک بلوغ واقعی در او بوده ایم. "

 

مارتینز در ادامه گفت: "زمانی که او در منچستریونایتد بود برای کسب جام ها امیدی نداشت و مسئولیت زیادی بر روی دوشش بود. همچنین احتمالاً انتقادات از او در زمان حضور در منچستر یونایتد ناعادلانه بود. اما با رفتن به ایتالیا او در یک پروژه جدید قرار گرفته و مشکلات موجود در انگلیس را ندارد. بازیکنی که اکنون مشاهده می‌کنیم در بهترین دوران حرفه‌ای خود است."

 

 

1532852

دیدگاه‌ها