کد خبر : 1720124 | 30 آبان 1399 ساعت 10:54 | 50.1K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن شماره یک دنیای فوتبال از نگاه ایوان راکیتیچ

ایوان راکیتیچ، هافبک سابق بارسلونا می گوید فقط یک شماره یک در دنیا وجود دارد و آن لیونل مسی است.

بازیکن شماره یک دنیای فوتبال از نگاه ایوان راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در تابستان 2018 با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست و بیش از 300 بازی در همه رقابت ها برای این تیم انجام داد که حاصل آن ثبت 35 گل و 42 پاس گل بود.

 

در طول سال های حضور هافبک کروات در ترکیب بارسلونا غالباً همکاری‌های فوق العاده ای بین او و لیونل مسی شکل می‌گرفت و بیشتر پاس گل های این بازیکن برای فوق ستاره آرژانتینی بود. راکیتیچ که در تابستان از بارسا جدا شد و دوباره به سویا بازگشت، حالا در مصاحبه ای به تمجید از لیونل مسی پرداخته و می گوید: " مهم نیست چه کسی هستید. فقط باید این پسر را تماشا کنید و لذت ببرید. او در سطح دیگری قرار دارد. با احترام به تمام بزرگان فوتبال اما فقط یک شماره یک وجود دارد و آن لئو مسی است.

 

من از کنار تو بودن بسیار لذت بردم و فقط می‌توانم بگویم که ممنون برای همه چیز لئو زیرا تو نمی دانی که بازی در کنارت برای من چه معنایی داشت."

 

 

1529673

 

 

راکیتیچ در ادامه پیرامون شش سال حضور در بارسلونا نیز گفت: " شش سال، انجام 311 بازی، چهارمین بازیکن خارجی از نظر تعداد بازی بعد از مسی، دنی آلوز و ماسکرانو و نهایتاً کسب 13 جام. فکر می‌کنم حالا می توانم بگویم که من بخشی از تاریخ باشگاه هستم. من در این شش سال چیزهای زیادی به دست آوردم و همیشه باشگاه، شهر و مردم را در قلب خود حفظ می کنم. خانواده من در آنجا بزرگ تر شدند چرا که دختر کوچکم در بارسلونا به دنیا آمد. من واقعاً به حضورم در آنجا افتخار می کنم و همواره آن را عزیز خواهم داشت."

 

دیدگاه‌ها