کد خبر : 1720127 | 30 آبان 1399 ساعت 11:20 | 155.3K بازدید | 11 دیدگاه

سیتی به دنبال نهایی کردن انتقال بزرگ در زمستان

همکاری عجیب پپ و لئو برای زمین زدن بارسا (عکس)

آاس در گزارشی به احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه پرداخته است.

همکاری عجیب پپ و لئو برای زمین زدن بارسا (عکس)

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از آاس، کارشناسان هشدار می دهند که موج دوم همیشه قوی تر از موج اول است.  در تابستان طوفان مسی بارسا را ​​لرزاند و زخم های باز را در معرض دید قرار داد.  اکنون به نظر می رسد که طوفان کامل می تواند در ماه ژانویه طی پنجره نقل و انتقالات زمستانی رخ دهد که می تواند با ترک بارسلونا توسط کاپیتان آرژانتینی در اواسط فصل به پایان برسد.

 

تمدید قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی تا سال 2023 مطمئناً بار دیگر چشم انداز را تغییر داده و ابر تاریکی را بر آینده مسی در بارسلونا ایجاد کرده است.

 

 

1545189

 

 

اعلام قرارداد جدید گواردیولا با گزارش مطبوعات انگلیسی مبنی بر اینکه سیتی قصد دارد حمله جدیدی را برای جذب فوق ستاره بارسلونا آغاز کند، همزمان بوده است. گفته می شود که این اقدام جدید محدود به تلاش برای جذب مهاجم 33 ساله در پایان فصل نیست بلکه ممکن است باشگاه انگلیسی زودتر از آن و در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب بازیکن متولد روزاریو اقدام کند؛ البته با یک پیشنهاد قابل قبول برای بارسلونا.

 

مطبوعات انگلیس از عملیاتی با هزینه 50 تا 60 میلیون یورویی صحبت کرده اند و این امکان وجود دارد که اریک گارسیا، مدافع محصول آکادمی لاماسیا که هم اکنون در منچسترسیتی توپ می‌زند نیز در آن ایفای نقش کند.  از دیدگاه ورزشی چنین عملیاتی می تواند برای بارسلونا یک فاجعه تلقی شود اما این پول می تواند به نوعی در از بین بردن اوضاع نابسامان مالی باشگاه که قبلا توسط لالیگا هم هشدار داده شده بود موثر واقع شود.

 

خروج فرضی مسی یک خط نجات مالی برای بارسلونا خواهد بود و بدون شک مهم ترین تصمیمی است که رئیس بعدی باشگاه باید اتخاذ کند.  پس از استعفای جوزپ بارتومئو در ماه اکتبر، بارسا در حال حاضر تحت کنترل رئیس جمهور موقت کارلوس توسکتس است که به وی اجازه تأیید عملیات انتقال داده نشده است چه برسد به اینکه مسی در آن حضور داشته باشد.

 

 

1545187

 

 

به شرط عدم تعویق به دلیل همه گیری ویروس کرونا، انتخابات ریاست این باشگاه قرار است در 24 ژانویه، یک هفته قبل از بسته شدن بازار زمستانی برگزار شود. با تمدید قرارداد گواردیولا، وضعیت بحرانی اقتصادی بارسا و نارضایتی مسی پس از آنچه در تابستان رخ داد، مشخص است که بلوگرانا با طوفانی کامل روبرو است.

 

رابطه مسی و بارسلونا قابل ترمیم نیست. آرژانتینی در این فصل همه چیز را در زمین ارائه داده است اما این واقعیت تغییری در رابطه او با این باشگاه نمی دهد و به نظر می رسد حتی استعفای بارتومئو و هیئت مدیره تضمینی برای ماندن او در نوکمپ نیست.

 

عصر چهارشنبه پس از ورود مسی به فرودگاه بارسلونا دو بازرس مالیاتی سوار جت شخصی او شدند و بیش از نیم ساعت از او بازجویی کردند.  خشم بعدی لئو هنگام خروج از ترمینال فرودگاه که توسط خبرنگاران محاصره شد، مشهود بود. یکی از آنها در مورد نظرات مشاور سابق آنتوان گریزمان، که مسی را به دلیل افت ستاره فرانسوی در بارسلونا متهم کرده بود ، سوال کرد.  پاسخ مسی این گونه بود: "واقعیت این است  از این که من را مقصر همه مشکلات باشگاه می دانند خسته شده ام."

 

 

1544880

 

 

منابع نزدیک به مسی اطمینان می دهند که تمام اطلاعات مربوط به حضور او در سیتی کذب است و هیچ کس با آنها صحبت نکرده است.  بارسا نیز پیشنهاد قطعی دریافت نکرده است. اما همه عناصر برای طوفانی کامل در ژانویه صف کشیده اند.  موج دوم سیتی قوی تر از موج اول خواهد بود.

دیدگاه‌ها