کد خبر : 1720135 | 30 آبان 1399 ساعت 12:00 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال دوباره مسوت؛ آرسنالی‌ها از اوزیل رنجیدند

مسوت اوزیل دست به انتخاب یک تیم رویایی 5نفره زد. جالب اینجا است که هیچیک از هم‌تیمی‌های او در آرسنال در این تیم حضور ندارند.

جنجال دوباره مسوت؛ آرسنالی‌ها از اوزیل رنجیدند

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در حساب توییتر خود اقدام به انتخاب یک تیم رویایی 5نفره کرد ولی جالب اینجا است که در این تیم رویایی هیچیک از هم تیمی‌های او در آرسنال حضور ندارند. آنچه این اقدام اوزیل را برای هواداران آرسنال ناخوشایندتر کرده این است که یک ستاره از منچستریونایتد، رقیب سرسخت آرسنال، در فهرست اوزیل به چشم می خورد.

 

1545196

اوزیل: تیم رویایی 5نفره خود را با این شرط انتخاب کنید که از هر کشور فقط یک بازیکن مجاز است. انتخاب من: مارسلو، بوفون، بنزما، لوکا مودریچ، مارکوس راشفورد

 

مسوت اوزیل می‌گوید با یک شرط دست به انتخاب تیم رویایی 5نفره خود زده. اینکه از هر کشور تنها یک بازیکن می‌تواند در تیم او حضور داشته باشد. بازیکنان تیم رویایی اوزیل از کشورهای انگلیس، فرانسه، کرواسی، ایتالیا و برزیل هستند و سه نفر از آنها در دوران حضور اوزیل در رئال مادرید همبازی‌اش بوده اند. کریم بنزمای فرانسوی، لوکا مودریچ کروات و مارسلوی برزیلی سه رئالی انتخاب شده توسط اوزیل هستند.

 

1545195

 

همانطور که گفته شد انتخاب جنجالی اوزیل این بوده که در غیاب حتی یک بازیکن از آرسنال او نام مارکوس راشفورد بازیکن منچستریونایتد را در تیمش گنجانده. هواداران آرسنال مسلماً از این حرکت او عصبانی خواهند شد.

 

اوزیل در نهایت برای دروازه بانی تیمش جان‌لوئیجی بوفون سنگربان کارکشته ایتالیایی یوونتوس را انتخاب کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها