کد خبر : 1720136 | 30 آبان 1399 ساعت 15:20 | 179.9K بازدید | 18 دیدگاه

نیمکت نشینی دیاباته، مظاهری و مهدی‌پور

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با فولاد

ترکیب استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان مشخص شد.

 اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با فولاد

به گزارش "ورزش سه"، با نظر محمود فکری، سید حسین حسینی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری یازده بازیکن استقلال در مصاف با فولاد هستند.

 

نکته قابل توجه درباره ترکیب استقلال این است که نفرات جدید این تیم فرصت حضور در ترکیب را پیدا کردند اما از بین آنها فقط حسین مرادمند در ترکیب اصلی قرار گرفته است.


رشید مظاهری، مهدی مهدی‌پور و داریوش شجاعیان از جمله نفراتی بودند که نامشان به تازگی وارد لیست استقلال شده اما با نظر سرمربی آبی‌ها از روی نیمکت ذخیره‌ها کار را شروع خواهند کرد.


همچنین شیخ دیاباته نیز که در روزهای گذشته مصدومیت جزئی‌ای داشت در این بازی روی نیمکت نشسته و در ترکیب اصلی آبی ها حضور ندارد تا زوج قایدی و مطهری در نوک قرار داشته باشند.


با این تفاسیر سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال است. وریا غفوری و هرویه میلیچ در دو جناح راست و چپ خط دفاع توپ می‌زنند. عارف غلامی و حسین مرادمند زوج خط دفاعی این تیم را در مرکز دفاع تشکیل خواهند داد. همچنین در خط هافبک مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند بازی می‌کنند تا قایدی و مطهری در خط حمله بتوانند نمایش خود را به اجرا بگذارند.


گفتنی است؛ دیدار فولاد و استقلال ساعت 16:40 امروز در ورزشگاه فولاد آره نای اهواز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها