کد خبر : 1720137 | 30 آبان 1399 ساعت 12:20 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

نامزد ریاست بارسا: مسی، مایکل جردنِ بارسلونا می‌شود

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا از مسی به عنوان مایکل جردنِ بلوگرانا یاد کرده و می‌گوید باشگاه باید به او پروژه‌ای پیشنهاد دهد که او را تا پایان عمر درگیر باشگاه نگه دارد.

نامزد ریاست بارسا: مسی، مایکل جردنِ بارسلونا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جوردی فاره نامزد ریاست باشگاه بارسلونا از لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی این تیم به عنوان مایکل جردنِ بارسا یاد کرد و گفت بارسلونا باید پروژه ای به مسی پیشنهاد بدهد که او را تا پایان عمرش با باشگاه کاتالان در ارتباط نگه دارد.

 

1545198

 

باشگاه بارسلونا از اواخر ماه اکتبر و با استعفای یوسپ ماریا بارتومئو رئیس رسمی ندارد. بارتومئو بعد از آنکه مشخص شد قرار است با رای عدم اعتماد از ریاست برکنار شود تصمیم گرفت قبل از آنکه چنین اتفاقی بیفتد استعفا بدهد. انتخابات ریاست باشگاه روز 24 ژانویه برگزار می‌شود و جوردی فاره از جمله نامزدهایی است که در این انتخابات شرکت خواهد کرد.

 

جوردی فاره در گفتگویی در اسپانیا درباره ریاست باشگاه و لیونل مسی گفت: "شک کردن به خدماتی که مسی به ما داشته اصلاً درست نیست. باید به مسی پروژه‌ای پیشنهاد داده شود که او را تا آخر عمر با باشگاه مرتبط نگه دارد. ما باید مسی را به مایکل جردنِ بارسا تبدیل کنیم".

 

1545197

 

این نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در ادامه گفت: " ما در تلاش هستیم که به مسی پروژه‌ای پیشنهاد بدهیم که او را وارد نهادهای باشگاه کند. ما با نزدیکان مسی صحبت کرده ایم و پیشنهادمان را ارائه داده ایم. پیشنهاد ما البته مالی نیست. لئو تا همینجا خیلی پولدار است. پیشنهاد ما یک داستان عاشقانه است. من شک ندارم که با این پروژه می توانم مسی را متقاعد کنم".

 

 

دیدگاه‌ها