کد خبر : 1720151 | 30 آبان 1399 ساعت 13:52 | 52.4K بازدید | 5 دیدگاه

دوست داشتم مدافع بخریم اما...

گل محمدی: اتفاقات غیرطبیعی برایمان رخ می‌دهد!

یحیی می‌گوید که دیدار های قبل از فینال آسیا بسیار مهم هستند و پرسپولیس باید در آن ها برنده شود.

گل محمدی: اتفاقات غیرطبیعی برایمان رخ می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان حضور یافت و درباره مسائل مختلف اظهار نظر کرد اما نکته جالب زمانی بود که او اتفاقات اطراف باشگاه پرسپولیس را «غیرطبیعی» خواند و گفت که این مشکلات پس از فینال آسیا برای این تیم پیش آمده اند.  

 

* بازی سختی خواهیم داشت
سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش گفت: هفته دوم لیگ برتر است و باتوجه به این که هفته اول نتوانستیم امتیازات کامل را بگیریم و شروع فصل برای قهرمانی خیلی مهم است، به همین خاطر بازی فردا و سه امتیازش برای ما اهمیت زیادی دارد و بدون شک برای گرفتن این سه امتیاز باید خیلی تلاش کنیم و خیلی تمرکز کنیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که هفته اول علی رغم غیبت چند بازیکنش به یک پیروزی خیلی خوب رسید. من بازی آن ها را دیدم و بابت این تیم خوب به آقا سیروس تبریک می‌گویم. فردا روز سختی برای ما خواهد بود و باید دونده ظاهر شویم و فضا را از حریف بگیریم و نزدیک بازی کنیم. گرفتن این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است.

 

* پنجمین قهرمانی را باید به هواداران بدهیم
او در ادامه اضافه کرد: 7-8 ماهی است که حسرت حضور هواداران را داریم و بازی های داخل خانه بدون حضور هواداران، با خارج از خانه فرقی ندارد. بخشی از قدرت پرسپولیس به هواداران ارتباط دارد و باتوجه به این که پرهوادارترین تیم آسیا هستیم، غیبت هواداران به چشم می‌آید اما امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و پنجمین قهرمانی را تقدیمشان کنیم.

 

* بازی های قبل فینال مهم هستند
گل محمدی با اشاره به بازی فینال گفت: ما بازی خیلی مهمی را 29 آذر در پیش داریم، 5 بازی تا آن دیدار خواهیم داشت و تمام برنامه ریزی تمرینی و مسابقه ای ما این است که بازیکنان از لحاظ روحی و بدنی، آماده این بازی فینال باشند. گرفتن نتیجه مناسب قبل از بازی فینال برای ما خیلی مهم است. ما به ملی پوشان دو روز استراحت دادیم و آن ها فردا همراه ما خواهند بود و امیدواریم با حضورشان نمایش خوبی داشته باشیم.

 

* دوست داشتیم مدافع بخریم اما...
سرمربی موفق قرمزها در پاسخ به سوالی درباره ناکامی در خرید مدافع توضیح داد: دوست داشتیم یک مدافع دیگر جذب کنیم و چند گزینه داشتیم اما همه قرارداد داشتند و گله ای هم از باشگاه های دیگر و مربیان دیگر نمی‌توانیم داشته باشیم چون روی بازیکنان خود حساب باز کرده بودند. ممکن است این عدم خرید، سختی هایی را در ادامه برایمان داشته باشد. ما با این بازیکنان کارهای زیادی انجام دادیم. باید یک سری مسائل را در نظر می‌گرفتیم که آن ها شان و شخصیت باشگاه بود چون بعضی از آن ها بندهای خاصی را می‌خواستند. من به این تیم امیدوارم و باید به بازیکنان جوان اعتماد کنیم. بازیکنان ما در روزهای سخت حرف های زیادی برای گفتن دارند. ما دوران سختی را بعد از نیمه نهایی آسیا می‌گذرانیم و فکر می‌کنم اتفاقاتی که بعد از صعود به فینال رخ داد، غیرطبیعی بود. علت این مشکلات مالی و شخصیتی را نمی‌دانم چون ضربات زیادی خوردیم. آقای سمیعی تلاش می کنند مشکلات برطرف شود و باید به ایشان زمان بدهیم. از بازیکنان بابت صبر و شکیبایی تشکر می‌کنم، آن ها اگر سکوت کردند به خاطر منافع باشگاه قبل از فینال آسیا بوده. از تک تکشان تشکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه هم آن چیزی که شایسته این بچه هاست را انجام دهد.

 

 

 

1545230

 

 

* گله ای از تارتار ندارم
وی راجع به گله اش از سرمربیان حریف بابت بازیکنان ندادن، گفت: گزینه هایی داشتیم اما همه قرارداد داشتند و من گله ای از مربی و باشگاهی ندارم که چرا بازیکنی به ما ندادند و اصلا همچین حسی را نسبت به این عزیزان ندارم.

 

* بشار خسته بود
یحیی در مورد وضعیت بشار رسن اظهار داشت: بشار بعد از بازی های تیم ملی یک مقدار از لحاظ فیزیکی خسته بود و ضربه ای هم به پایش خورده بود و یکی دو روز نرم کاری و فیزیوتراپی کرد. امروز تمرین مهمی است و باید ببینیم چطور می‌شود.

 

* باید به بازیکنان فرصت بدهیم
سرمربی پرسپولیس درخصوص آرمان رمضانی گفت: آرمان بازی فیکس انجام نداده و ما باید به بازیکنان اطمینان داشته باشیم و شرایط خوبی را برایشان رقم بزنیم و فرصت خوبی را به آن ها بدهیم تا شایستگی خود را نشان دهند.

 

* روستایی با قدرت برمی‌گردد
او درباره جدایی روستایی عنوان کرد: امیر بازیکن جوان و خوبی است و متاسفانه فرصت برایشان خیلی کم بود تا توانایی اش را اثبات کند. او بازیکن تاثیرگذاری باتوجه به فرصت کم، نبود و فکر کنم این فرصت برایش بیشتر پیش می‌آید و امیدواریم با قدرت برگردد و سال بعد از او استفاده کنیم. فکر کنم امسال سال خوبی برای او خواهد بود.

دیدگاه‌ها