کد خبر : 1720158 | 30 آبان 1399 ساعت 14:37 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه جدید یورگن کلوپ به دروازه‌بان اورتون

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بار دیگر به خطای شدید جردن پیکفورد سنگربان اورتون روی ویرژیل فن دایک که به پاره شدن رباط صلیبی او منجر شد واکنش نشان داد.

طعنه جدید یورگن کلوپ به دروازه‌بان اورتون

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بار دیگر نسبت به خطای شدید جردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون روی ویرژیل فن دایک ستاره تیمش که به مصدومیت شدید او و پاره شدن رباط صلیبی اش منجر شده و او را ماه ها از میادین دور نگه خواهد داشت واکنش نشان داد.

 

1545218

 

کلوپ که مشخصا بعد از گذشت چندین روز به خاطر از دست دادن مدافعش عصبانی است گفت تصمیم پیکفورد برای چنان تکل خشنی روی پای فن دایک را همچنان عجیب می داند.

 

یورگن کلوپ که با بزرگترین بحران مصدومیت در تیمش لیورپول مواجه است در این باره گفت:" چه می توانم بگویم؟ نمی خواهم بگویم که جردن پیکفورد عمدا آن کار را کرد ولی یک دروازه بان وقتی بازیکن دیگری در محوطه جریمه اش حضور دارد نمی تواند چنین تکلی روی پای او برود".

 

1545217

 

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" مصدومیت بخشی از واقعیت کاری فوتبالیستها و مربیان است و ما دائما نگران مصدوم شدن بازیکنان مان هستیم. خطا روی فن دایک اصلا در جریان بازی نبود. بلکه به خاطر تصمیم خیی عجیب یک نفر برای خطا کردن روی پای فن دایک بود. به همین خاطر است که قبول کردن این ماجرا اینقدر سخت است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها