کد خبر : 1720167 | 30 آبان 1399 ساعت 14:35 | 18.5K بازدید | 4 دیدگاه

از جوانمردی بازیکنان ممنونم

پیروانی: دعوت به تیم ملی حق ریکانی است

با غیبت سیروس پورموسوی، دستیار او در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پرسپولیس حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

 پیروانی: دعوت به تیم ملی حق ریکانی است

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به جای سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس حاضر شده بود،‌ پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. 
خوشحالم که پنجره‌های ما بالاخره باز شد


با وجود اینکه 11 بازی از لیگ برتر گذشته، هنوز وزن جدول و عیار تیم‌ها مشخص نیست. به نظر می رسد نیاز هست که در هفته های آینده شرایط تاکتیکی تیم ها بهتر شود. ما هفته اول را پشت سر گذاشتیم؛‌ در هفته ای که شرایط خاصی را دنبال کردیم. تا یکی، دو ساعت قبل از بازی پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته بود و امیدوار بودیم بتوانیم از بازیکنان استفاده کنیم، اما متاسفانه پنجره ما باز نشد و مجبور شدیم از بازیکنان جوانی استفاده کنیم که خیلی خوب بازی را مدیریت کردند. باید از مدیران باشگاه تشکر کنم که شرایطی را مهیا کردند که این هفته پنجره ما باز شود. البته باید در هفته اول هم از باتجربه های تیم تشکر کنیم که بچه های جوانتر را مدیریت کردند تا در نهایت بتوانیم سه امتیاز را از این بازی بگیریم. 

 


پاداش جوان‌های تیم رفتنشان به ورزشگاه آزادی است
نکته جالب هم اینجاست بازیکنان جوانی که در بازی نخست تاثیرگذار بودند، به عنوان پاداش همراه تیم امروز به تهران می آیند و برای اولین بار ورزشگاه آزادی را از نزدیک می بینند. این مشخص می کند جوان ها هم برای کادرفنی اهمیت دارند. از اول هم قرار بود که ما تیم دومی داشته باشیم، اما نمی دانستیم که تیم دوم به این زودی به میدان برود و فکر می کردیم در نیم فصل دوم بیشتر به کار ما بیاید. خیلی خوشحالیم که این جوان ها در بازی اول نشان دادند که انتخاب کادرفنی درست بوده. آن ها در آینده می توانند برای فوتبال آبادان مثمرثمر باشند. 

 


پرسپولیس فردا روز سختی خواهد داشت
ما با توجه به اینکه نسبت به سال قبل 12 بازیکن از دست دادیم و دیر هم شروع کردیم، نیاز به زمان داریم تا درک متقابل در تیم ما برقرار شود. بازیکنان باید با تفکرات آقای پورموسوی و دیگر اعضای کادرفنی آشنا شوند. در بازی اول هم گفتم با توجه به اینکه جوان های خوبی جذب کردیم، آن‌ها ذات فوتبال آبادان را نشان دادند. این بازیکنان دست پرورده مربیان سازنده خوزستانی بودند. فردا خوشبختانه با تمام بازیکنان در زمین حاضر می شویم. بچه های ما با تمام وجود تلاش می‌کنند. فردا برای هر دو تیم، به ویژه پرسپولیس بازی سختی خواهد بود. ما آمادگی ذهنی خیلی خوبی برای این بازی داریم. فکر می کنم شرایط به سمتی برود که بتوانیم برنامه های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم و موفق باشیم. 

 


پرسپولیس توانسته خلا بازیکنان جداشده را پر کند
پرسپولیس با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی کادر فنی‌اش را تغییر نداد و بازیکنان مد نظر خود را جذب کردند، عوض شدن بازیکنان تغییری در روند این تیم ایجاد نمی‌کند و این تیم می‌تواند عملکرد خوب خود را داشته باشد. یحیی گل محمدی بازیکنانی را جذب کرده که قبلا با او در ذوب آهن، شهرخودرو و دیگر تیم ها کار کردند و آن ها هم توانستند خلاهای این تیم را پر کنند. پس این تیم همچنان می تواند مثل سه، چهار سال اخیر موفق عمل کند. 

 

 

1545246

 


طالب ریکانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند
من چند ماهی می‌شود که با صنعت نفت دارم کار می‌کنم.  طالب ریکانی در تیم صنعت نفت فراتر از یک بازیکن است. او ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد می‌کند و یک کاپیتان تمام عیار است و جا دارد از طرف باشگاه و کادر فنی از او تشکر ویژه‌ای کنیم. تیم ملی ما بازیکن چپ پا تکنیکی کم دارد و امیدوارم تیم ملی نگاه ویژه‌ای روی امثال این بازیکن داشته باشند. ریکانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

 


بازیکنان ما باتعصب و جوانمردی ماندند 
پنجره نقل‌وانتقالاتی ما تا آخرین ساعات نقل و انتقالات بسته بود، شاید این حرف من غیرمنطقی باشد اما باید به بازیکنان حق داد که فکر قرارداد بستن باشند. اگر اقدامی هم صورت گرفته به دلیل خوب بودن بازیکنان ما است. تیم خوب پیکان هم پس از باخت به صنعت نفت احساس کرد باید یک مدافع میانی جذب کند و با توجه به اینکه احتمال داشت صنعت نفت نتواند از نفرات جدید خود استفاده کند نه تنها با طیبی بلکه تماس‌هایی با سایر نفرات هم انجام گرفت اما بازیکنان ما با جوانمردی و با تعصب در تیم ماندند. آنها طبق جلسه‌ای که با کادرفنی صنعت نفت داشتند به ما گفتند در تیم می‌مانیم و امیدواریم پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت باز شود، اگر هم چنین اتفاقی رخ ندهد 6 ماه در تیم تمرین می‌کنیم. این موضوع برای ما خیلی لذت بخش است و نشان می‌دهد همکاری، همیاری و حس بازیکنان برای ما خیلی تاثیرگذار است.

دیدگاه‌ها