کد خبر : 1720171 | 30 آبان 1399 ساعت 15:00 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم مربی تاتنهام می شوم

مورینیو: آقای خاص؟ به من بگویید آقای باتجربه

ژوزه مورینیو خودش را حالا آقای باتجربه می داند و گفت به عقب برگردد، بازهم مربی تاتنهام می شود.

مورینیو: آقای خاص؟ به من بگویید آقای باتجربه

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش تاتنهام با مائوریسیو پوچتینو شرایط خوبی نداشت و با قرار گرفتن در رده 14 روز به روز شانسش برای کسب سهمیه کمتر می شد. انفاقی که سران باشگاه را بر آن داشت تا پوچتینو را اخراج کرده و ژوزه مورینیو را جایگزین کنند.

با ژوزه تاتنهام رفته رفته روند صعودی پیدا کرد و در پایان فصل توانست سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. فصل جاری اوضاع بهتر هم شده و تاتنهام پس از هشت بازی با 17 امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارد.

 

 

1487824

 

 

تاتنهام فردا در یک بازی خساس میزبان منچسترسیتی است. در سالروز پیوستن مورینیو به تاتنهام او در نشست خبری امروز خود گفت:« قطعا من و تاتنهام روزهای دشواری داشتیم. سال غیرمنتظره ای بود. هیچکس نمی توانست حدس بزند که روزی که با تاتنهام قرارداد بستم، قرار است چه اتفقاتی رخ بدهند. تاتنهام مصمم و با برنامه بود و زمانی که پیشنهاد داد، به راحتی توانستیم توافق کنیم. اگر زمان به عقب برگردد، بازهم با همان اشتیاق قرارداد می بندم.»

 

 

1545180

 

 

مورینیو ادامه داد:«  سال عجیبی بود اما نه از لحاظ فوتبالی. به خاطر شیوع کرونا نتوانستیم آنطور که می خواهیم بازی و تمرین کنیم. پیش فصل مورد انتظار را هم نداشتیم. در واقع یک سال کاری طبیعی را پشت سر نگذاشتیم؛ با این حال من در تاتنهام خیلی خوشحالم و معتقدم بهترین تصمیم ممکن، مربیگری تاتنهام بود. امیدوارم یک سال بعد همینجا در مورد کارنامه دو ساله مربیگری ام در تاتنهام صحبت کنیم.»

 

لقب جدید:« من حالا مربی بسیار باتجربه ای هستم و شاید بهتر باشد به جای آقای خاص به من آقای باتجربه بگویید. اساسا هر اتفاقی که این روزها برایم در فوتبال رخ می دهد، حس آشناپنداری دارد چرا که قبلا تجربه اش کرده ام. برخی شغل ها مثل فوتبالیست بودن نیاز به آمادگی بدنی عالی دارند. یک بازیکن 20 ساله شرایط بدنی بهتری نسبت به یک فوتبالیست 40 ساله دارد البته مگر اینکه شما زلاتان باشید. برای مربیگری نیاز به مغزتان دارید. تلفیق تجربه و دانش می تواند شما را به مربی بهتری تبدیل کند.»

 

 

دیدگاه‌ها