کد خبر : 1720172 | 30 آبان 1399 ساعت 15:14 | 53.2K بازدید | 2 دیدگاه

سلفی های خطرناک با شیخ دیاباته(عکس)

مهاجم مالیایی استقلال پیش از بازی امروز برابر فولاد در محاصره هواداران این تیم قرار گرفت هرچند شاید این موضوع از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی چندان اتفاق خوشایندی نباشد.

به گزارش"ورزش سه" شیخ دیاباته یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال است. او بعد از نمایش درخشان فصل گذشته ، در فصل تازه و در اولین بازی لیگ برتر تنها بیست دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت.


دیاباته البته قبل از بازی با فولاد هم دچار مصدومیتی شده بود و همین موضوع حضورش در ترکیب اصلی تیم در دومین بازی فصل را در هاله ای از ابهام فرو برده است.

 

 

 

 


با این وجود دیاباته حتی اگر در ترکیب اصلی به میدان نرود یکی از مهره های اصلی فکری در تعویض ها خواهد بود. 


مهاجم مالیایی استقلال امروز و پیش از بازی در خروجی محل اردوی تیمش به سمت ورزشگاه فولاد آره نا  با حضور تعداد زیادی از هواداران علاقمندش مواجه شد. هوادارانی که برای گرفتن سلفی با بازیکن تیم محبوبشان فاصله اجتماعی را رعایت نکرده و حتی برخی از آن ها از ماسک هم استفاده نکرده بودند.

 

 

 

 


دیاباته که حفاظ پلاستیک یروی صورتش استفاده می کرد به درخواست هواداران برای سلفی پاسخ مثبت داده و با برداشتن حفاظ پلاستیکی و تنها با یک ماسک با آن ها عکس یادگاری گرفت.


اینکه شیخ برای پاسخ دادن به احساسات هواداران با آن ها سلفی گرفته می تواند یک اتفاق جالب و  البته خطرناک باشد. با توجه به بالا رفتن آمار ابتلا به ویروس کرونا بی شک رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است و عدم رعایت آن در نهایت می تواند خطرآفرین باشد. دیاباته یکی از مهره های کلیدی استقلال است و هواداران این تیم باید مراقبت های بیشتری از ستاره تیمشان بکنند.

 

دیدگاه‌ها