کد خبر : 1720177 | 30 آبان 1399 ساعت 15:27 | 51K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش گاتزتا دلو اسپورت

رونالدو در فهرست فروش یووه؛ جدی تر از همیشه

در ایتالیا اطمینان دارند که کریستیانو رونالدو تابستان بعد در فهرست فروش یوونتوس قرار خواهد گرفت.

رونالدو در فهرست فروش یووه؛ جدی تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان 2018 بود که با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو از رئال به یوونتوس پیوست. او در این باشگاه 31 میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد و این قضیه از همان ابتدا با انتقاداتی در ایتالیا همراه بود.

 

 

1543749

 

 

فوق ستاره پرتغالی کمک کرده یووه در دو فصل گذشته فاتح سری آ شود ولی نتوانسته این تیم را به مهمترین هدفش یعنی فتح لیگ قهرمانان نزدیک کند.

 

پاندمی کرونا و وخیم شدن شرایط اقتصادی تیم های بزرگ اروپایی اکنون سران یووه را بر این داشته تا رونالدو را در فهرست فروش قرار دهند. چندی پیش یووه توانست با کاهش 70 درصدی دستمزدها به تراز مالی خود تعادل را برگرداند اما ادامه شیوع کرونا و عدم اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه ها راه چاره ای برای یوونتوس نگذاشته و به احتمال فراوان رونالدو تابستان بعد راهی تیمی دیگر خواهد شد.

 

 

1543571

 

 

او اکنون 35 ساله است ولی فوریه قدم در 36 سالگی خواهد گذاشت. با توجه به کیفیت بالای رونالدو و آمار گلزنی همچنان خوب او، یووه می تواند همچنان رقم بالایی از فروش فوق ستاره پرتغالی کسب کند. اخیرا از پی اس جی و یونایتد به عنوان گزینه های اجتمالی رونالدو پس از ترک یووه صحبت شده بود ولی باید دید تابستان بعد شرایط چگونه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها