کد خبر : 1720221 | 30 آبان 1399 ساعت 18:13 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش های متفاوت نکونام در کنار زمین (عکس)

نیمه اول دیدار استقلال و فولاد صفر – صفر تمام شد ولی این بازی حاشیه هایی هم به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و فولاد در دومین بازی خود در لیگ بیستم در شرایطی به مصاف هم رفتند که استقلال یک موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف ایجاد کرد که مدافعین فولاد توپ را از روی خط برگشت دادند.


شاگردان نکونام نیز در چند صحنه حملاتی را به صورت جسته و گریخته بر روی دروازه حسینی شکل دادند که در زدن ضربات آخر، ناکام بودند تا در نیمه نخست، شاهد هیچ کلی نباشیم.

 


اما از حواشی این بازی، می توان به واکنش های جالب توجه جواد نکونام در کنار زمین اشاره کرد. نکونام در یکی از صحنه هایی که شاگرداشن فرصت گلزنی داشتند، خودش در نقش مهاجم تیمش ظاهر شد و موقعیتی که به درستی از آن استفاده نشد را بازسازی کرد.

 


البته فولادی ها در چند صحنه نیز به قضاوت زاهدی فر معترض بودند. در لحظه ای که برخورد کف پای بازیکن فولاد بر روی پای قایدی که توسط زاهدی فر به درستی خطا تشخیص داده شد یا توپی که پاتوسی آن را با دست کنترل کرد، توسط داور مسابقه هند تشخیص داده شد ولی فولادی ها به این صحنه ها معترض بودند.

 

 


تصاویر نکونام را می بینید که پس از اعلام یک خطای پشت محوطه جریمه به سود استقلال، باور ندارد که زاهدی فر همچین تصمیمی گرفته و از نظر سرمربی فولاد، خطای اعلام شده به سود آبی پوشان اشتباه بوده است. صحنه ای که با تذکر داور چهارم نیز همراه شد.

 

دیدگاه‌ها