کد خبر : 1720224 | 30 آبان 1399 ساعت 18:25 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: هزار بار در مورد مسی نظرم را گفته ام!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد لیونل مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند.

گواردیولا: هزار بار در مورد مسی نظرم را گفته ام!

به گزارش "ورزش سه"، پپ واردیولا دیروز قرارداد خود را تا سال 2023 با منچسترسیتی تمدید کرد و بسیاری ماندن او در لیگ برتر را نشانه ای در مورد اتقال احتمالی لیونل مسی به این تیم می دانند. در آستانه دیدار مقابل تاتنهام، پپ گواردیولا در مورد شایعه آمدن مسی و البته دلایل تمدید قرارداد با منچسترسیتی صحبت کرد.

 

لیونل مسی و احتمال انتقال به منچسترسیتی: "لیونل مسی بازیکن بارسلونا است. اگر از من به عنوان یک شخص نظرم را بپرسید، از آنچه مسی در دوران حضورم در بارسلونا انجام داد قدردانم. من علاقمندم و آرزوم می کنم لیونل مسی فوتبال خود را در بارسلونا به اتمام برساند و این همان چیزی است که من نمی دانم چند بار، شاید هزار بار گفته ام. در حال حاضر مسی بازیکن بارسلونا است و بازار نقل و انتقالات در ماه های ژوئن و ژوئیه باز خواهد بود. ما اهداف و بازی های شگفت انگیزی پیش رو داریم که می خواهیم به آنها دست یابیم و در مورد باقی موارد نیز نمی توانم چیزی بگویم."

 

1542471

 

تمدید قرارداد با منچسترسیتی و اهداف پیش رو: "در حال حاضر به کسب عناوین قهرمانی فکر نمی کنم، اما اگر بتوانیم مانند این سه سال اخیر پیش برویم خوشحال کننده خواهد بود. البته رسیدن به چنین هدفی دشوار است، اما باید هر هفته عملکرد خوبی نشان دهیم تا در پایان لایق رسیدن به این دستاوردها باشیم.

 

یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادم منچسترسیتی صحبت با خلدون بود. سیتی ثابت کرده در شرایط سخت تصمیم به اخراج نگرفته، دیگران را مقصر نمی‌داند و توقع بی دلیل از بازیکنان ندارد."

 

دیدار مقابل تاتنهام: "همه سرمربیان به دنبال فتح جام و قهرمانی هستند، اما در حال حاضر فکر ما مشغول این موضوع نبوده و درگیر دیدار فردا مقابل تاتنهام است. آمار و ارقام خود در مورد تاتنهام گویای همه چیز هستند. آنها در دو دیدار مقابل وستهام و نیوکاسل در آخرین لحطه برتری از دست دادند و امتیازات این تیم بدون این اتفاقات را تصور کنید. تاتنهام سرمربی بزرگی داشته و البته که مدعی محسوب می شود. از زمان حضور مائوریتسیو پوچتینو روی نیمکت تاتنهام، آنها در چهار الی پنج سال اخیر پیشرفت زیادی داشته اند."

دیدگاه‌ها