کد خبر : 1720239 | 30 آبان 1399 ساعت 19:07 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

مخالف لغو مسابقات لیگ برتر هستیم

فاضلی: تئوری نساجی نیروی انسانی علیه پول است

نساجی که فصل را با یک برد پر گل خارج از خانه شروع کرده بود در دومین هفته برابر تیم مدعی و پرستاره تراکتور به مساوی رسید.

فاضلی: تئوری نساجی نیروی انسانی علیه پول است

به گزارش"ورزش سه" نساجی که بازیکنان زیادی را در پایان فصل گذشته از دست داد بعد از جدایی محمود فکری و پیوستنش به استقلال شرایط ویژه ای پیدا کرد اما وحید فاضلی دستیار جوان فکری کار را گرفت و توانست در دو هفته اول با یک تیم متحول شده 4 امتیاز بگیرد. مربی جوان نساجی امروز درباره بازی روزگذشته برابر تراکتور گفت:" بازی خوبی بود و ما حساب شده بازی و طبق برنامه عمل کردیم. به گل هم رسیدیم اما در ادامه یک گل از تراکتور دریافت کردیم به گفته کارشناسان آفساید بوده. با اینحال از گروه داوری تشکر می کنم و   امیدوارم در ادامه کمتر از این موضوع  آسیب ببینیم."


او همچنین گفت:" روزی که تیم را گرفتم یک جمله را گفتم ؛تلاش می کنیم تردید هواداران نساجی  را به باور تبدیل کنیم. برای آن تلاش کردیم امیدوارم این باور ثبات داشته باشد."


سرمربی نساجی در ادامه در ارتباط با اخباری که پیرامون لغو مسابقات شنیده می شود گفت:" بشدت مخالف لغو مسابقات هستم چرا که بازیکنان آسیب می بینند. آماده نگه داشتن بازیکنان سخت است. به لحاظ فیزیولوژیکی بازیکن ظرفیتی دارد و فکر می کنم این ظرفیت دارد پر می شود."


فاضلی که در این فصل جای خالی بازیکنان کلیدی و جدا شده نساجی را بیشتر با بازیکنان گمنام لیگ های پایین تر پر کرده در این ارتباط گفت:" می توان گفت کیفیت بازیکنان به مبلغ قراردادشان بستگی ندارد به شرط آنکه مربی تواناهای بازیکنان را بشناسد.  البته یک جاهایی هم بازیکنان گرانتر تفاوت هایی ایجاد می کند اما من به بچه ها همیشه می گویم که یک تئوری وجود دارد و آن نیروی انسانی علیه پول است. ما  پیرو آن تئوری هستیم."


او در ارتباط با ناراحتی علیرضا منصوریان از برخی از اتفاقات حاشیه ای در بازی برابر نساجی گفت:" آقای منصوریان پیشکسوت ما است و دوستشان داریم. دیروز حتی  صدایی از بیرون ورزشگاه آمد و خود من گفتم این کار را نکنید. به علی آقا هم گفتم از طرف ما نبود. از طرفی  من تمرکزم روی کار فنی است  وهنوز به آن تجربه نرسیدم که حواسم به حواشی باشد. به نظرم مشکل خاصی وجود نداشت. ما فصل گذشته برابر همین تراکتور در تبریز بازی کردیم و شرایط همینگونه بود و می توانم اکثر ورزشگاه ها چنین شرایطی دارند."


سرمربی نساجی در پایان درباره اینکه نساجی با وجود دو نتیجه خوب چه جایگاهی به دست خواهند آورد گفت:" ما قولی نمی دهیم و در هر بازی سعی می کنیم تیم سختکوش زمین باشیم. باید جلوتر برویم ببینیم شرایط چگونه است. بچه ها شخصیت بزرگی دارند و تیم خوبی هستیم."

دیدگاه‌ها