کد خبر : 1720243 | 30 آبان 1399 ساعت 20:55 | 65.3K بازدید | 0 دیدگاه

تنه فنی آبشک جو را بهم زد

فیلم اکشن فولادآره‌نا با هنرنمایی قاتل فیگو!

درگیری اعضای دو تیم فولاد و استقلال در دقیقه 84 باعث توقف بازی و بیرون آمدن چند کارت زرد و قرمز از جیب داور شد.

فیلم اکشن فولادآره‌نا با هنرنمایی قاتل فیگو!

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم فولاد و استقلال در هفته دوم لیگ برتر مسابقه‌ای پر از برخوردهای فوتبالی و غیرفوتبالی بود. خارج از اتفاقاتی که در فضای مستطیل سبز رخ داد و در رقم خوردن نتیجه بازی نقش داشت، در اواخر مسابقه یک درگیری عجیب میان اعضای دو تیم رخ داد که بسیار عجیب به نظر می‌رسید.


در دقیقه 84 بازی فولاد و استقلال در یک صحنه محمد آبشک و ارسلان مطهری بر سر تصاحب توپ باهم دوئل داشتند که همین موضوع درنهایت به درگیری ختم شد. یک پشت پا از سوی هافبک فولاد به مطهری بعد از خطا روی او سبب شد تا داور به صحنه بیاید و کارت زرد به آبشک نشان بدهد اما این شروع یک جنجال بزرگ بود. مطهری فریادزنان روی پیست تارتان ورزشگاه افتاد و در ادامه بازیکنان دیگر استقلال که از نتیجه به دست آمده هم ناراضی بودند به سمت آبشک رفتند. در ادامه سایر بازیکنان فولاد وارد درگیری شدند و یک تنش بزرگ پیش آمد.

 


موضوع به همین جا ختم نشد و نیمکت نشینان دو تیم نیز به صورت لفظی وفیزیکی وارد شدند. از همه مهم تر حسین کعبی مربی فولادی ها بسیار عصبانی شد و با برخی استقلالی ها درگیری پیدا کرد.


اگرچه برخی نیمکت نشینان دو تیم و برگزار کنندگان مسابقه با دخالت خود سعی کردند فضا را رو به آرامش ببرند، اما درگیری‌ها تا 2، 3 دقیقه ادامه داشت و همین موضوع برای دقایقی بازی را متوقف کرد. در نهایت با آرام تر شدن جو بازی زاهدی فر به صحنه ورود کرد و ضمن اخراج حسین کعبی مربی فولاد به خاطر رفتارهای عجیبش به چند تن از اعضای دو تیم هم کارت زرد نشان داد.


در این بین حنیف عمران زاده و جواد نکونام مربیان استقلال و فولاد نقش زیادی در آرام کردن تنش‌ها داشتندو با متفرق کردن بازیکنان خودی شرایط را برای ادامه مسابقه مهیا کردند. اما صحنه هایی که اتفاق افتاد یکی از عجیب ترین صحنه های فوتبالی در هفته های ابتدایی لیگ برتر بود.

دیدگاه‌ها