کد خبر : 1720245 | 30 آبان 1399 ساعت 19:20 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام – فولاد؛ هفته دوم و گل دقیقه آخر!

تیم جواد نکونام در اتفاقی تکراری موفق شد در دقایق پایانی دروازه استقلال را باز کند.

نکونام – فولاد؛ هفته دوم و گل دقیقه آخر!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در یک روز خوب توانست با یک اتفاق تکراری، بازی باخته در مقابل استقلال را با برد عوض کند که نقش جواد نکونام در این پیروزی پر رنگ است.


استقلال با فرهاد مجیدی و در دیدار برگشت سال گذشته نیز در برابر فولاد و در اهواز از حریف خود پیش افتاد ولی در ادامه 2 بار دروازه اش را باز شده دید و این دیدار را واگذار کرد.


اما نکته جالب این است که فولاد باز هم در دقیقه پایانی توانست دروازه استقلال را باز کند. اتفاقی که به طرز عجیبی در هفته دوم لیگ قبل به ثبت رسید.

 

1545334


در آن مسابقه، شاگردان آندره آ استراماچونی با گل فرشید اسماعیلی از فولاد پیش افتاده بودند و در حالیکه همگان منتظر بودند تا علیرضا فغانی سوت پایان بازی را به صدا درآورد، اما شاگردان نکونام روی یک ضد حمله، توسط امیرحسین باقرپور در دقیقه 96 به گل رسیدند و حساب کار را به تساوی 1 – 1 رساندند.


در دیدار امروز نیز، محمدحسین مرادمند در دقیقه 90 بر روی موسی کولیبالی مرتکب خطای پنالتی شد و لوسیانو پریرا مهاجم فولادی ها دروازه حسینی را باز کرد تا استقلال بازهم در هفته دوم و بازهم در مقابل فولاد و نکونام، بازهم در دقایق پایانی دروازه اش را بازشده ببیند.

 


نکونام با پیروزی شیرینی که در دیدار امروز کسب کرد، هم به روند خوبش در مقابل استقلال ادامه داد و هم اینکه ثابت کرد چیزی برای حضور بر روی نیمکت استقلال کم ندارد. او در ابتدای فصل، یکی از گزینه های جدی سرمربیگری آبی پوشان بود.

دیدگاه‌ها