کد خبر : 1720257 | 30 آبان 1399 ساعت 19:40 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

نکو شکست ناپذیر مقابل استقلال

جواد نکونام تاکنون در برابر استقلال شکست نخورده و 2 بار نیز موفق شده تیم سابقش را شکست دهد.

نکو شکست ناپذیر مقابل استقلال

به گزارش "وزرش سه"، در روزی که استقلال بازهم در برابر فولاد پیش افتاد، اما تیم نکونام در یک دیدار خوب و حساب شده، توانست با استفاده از قدرت تاکتیکی خود، میانه میدان را در دست گرفته و با خلق موقعیت بر روی دروازه استقلال، کامبک خود را کامل کند.


در این بازی ابتدا وریا غفوری با استفاده از پنالتی که مهدی قایدی برای تیمش گرفت، توانست دروازه محسن فروزان را باز کند اما در ادامه این فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا بودند که 2 بار دروازه حسینی را باز کردند تا تیم نکونام باز هم موفق به شکست استقلال شود.


نکونام با این پیروزی، به روند خوب خود در مقابل استقلال ادامه داد. او نخستین بار در تاریخ 31 شهریور 97 با نساجی در مقابل استقلال وینفرد شفر قرار گرفت. آن بازی که با حضور 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید وطنی برگزار گردید، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 


نکونام در لیگ نوزدهم و در دومین تقابلش در مقابل استقلال و استراماچونی قرار گرفت. او در حالیکه تا دقیقه 96 بازی را باخته بود، در این دقیقه تیمش توسط امیرحسین باقرپور به گل رسید تا او موفق به توقف تیم جنتلمن ایتالیایی بشود.


جواد در دیدار برگشت لیگ قبل نیز در یک دیدار جنجالی برابر استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفت و در حالیکه با گل روزبه چشمی در دقیقه 12 دروازه اش را باز شده دید، توسط کولیبالی و نجاریان 2 بار دروازه استقلال را باز کرد و از شکست، یک پیروزی ساخت.


نکونام با فولاد در دیدار امروز نیز بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی عوض کرد تا او در 4 تقابلی که با استقلال داشته است، صاحب 2 پیروزی و 2 تساوی شود و به روند خوبش در برابر تیم سابقش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها