کد خبر : 1720276 | 30 آبان 1399 ساعت 20:19 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

رکورددار بازی در لیگ برتر در میان بازیکنان خارجی‌ها؛

گلزنی شیمبا در شبِ رکوردشکنی دوباره

مهاجم برزیلی فولاد امشب توانست برای تیمش گلی سه امتیازی به ثمر برساند و رکوردی جدید را هم به نام خود در فوتبال ایران به ثبت برساند.

گلزنی شیمبا در شبِ رکوردشکنی دوباره

به گزارش "ورزش سه" لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا در روزهای آغازین نهمین فصل حضورش در فوتبال ایران توانست رکوردی جدید را به نام خود کند؛ حالا او امشب با حضور در ترکیب تیمش توانست به رکورد بیشترین بازی در لیگ برتر در میان بازیکنان خارجی رسید و 206مین بازی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه کرد. او در شب رکوردشکنی حضورش در فوتبال ایران، توانست برای فولادی‌ها گلی سه امتیازی را از روی نقطه پنالتی به دروازه استقلال بچسباند و شاگردان نکو را از کسب دومین تساوی متوالی در لیگ بیستم نجات بدهد.

 

1545352

 

شیمبا در طول 9 سال حضورش در فوتبال ایران و انجام 206 بازی، توانسته در دو فصل متوالی با سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان طعم شیرین قهرمانی را بچشد و در لیگ هجدهم نیز در کنار کی‌روش استنلی سوارز توانست عنوان آقای گلی فوتبال ایران را به دست آورد. مهاجم برزیلی فولاد فصل گذشته نیز رکورد ادینهو را هم شکست و عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ برتر را هم از آن خود کرد. همچنین در کارنامه این مهاجم باتجربه و 37 ساله، ساخت 28 گل برای همبازیان‌اش و کسب 11 پنالتی نیز به چشم می‌خورد.

 

1545351

دیدگاه‌ها