کد خبر : 1720325 | 01 آذر 1399 ساعت 10:34 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

سعادت برابر استقلال گل نساخت، گل خرید(عکس)

حرکت مدافع فولاد در دقیقه 20 بازی برابر استقلال که توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید یکی از صحنه های کلیدی بازی شب گذشته بود.

به گزارش "ورزش سه" فولاد روز گذشته در دیداری حساس و پرهیجان برابر استقلال قرار گرفت و در نهایت موفق شد بازی باخته را با گل‌های فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا با برد عوض کند.


سعادت حردانی مدافع فولاد که در این مسابقه نمایش خوبی داشت ، در دیدار رفت پارسال برابر استقلال با سانتر زیبای خود موقعیت گلزنی برای امیر حسین باقرپور ساخته بود و در دیدار برگشت نیز یکی از بهترین های تیمش بود. او در دقیقه ۲۰ بازی روز گذشته ضربه سر مرادمند مدافع پیش تاخته استقلال را از روی خط دروازه بیرون کشید تا یک گل را برای تیمش بخرد.


این مدافع ۲۰ ساله رامهرمزی در دقیقه ۳۵ با یک شوت ناگهانی از میانه زمین، دروازه حسینی را تهدید کرد که این ضربه با اختلاف اندکی به بیرون رفت. او در مجموع عملکرد خوبی در سمت راست خط دفاعی داشت و نمره قبولی گرفت.

 

فرزاد جعفری دیگر مدافع راست فولاد نیز در ۳۰ دقیقه پایانی بازی جای وی را گرفت  و توانست در کارهای دفاعی عملکرد قابل قبولی داشته و در نهایت فولاد به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند.

عکس: مسعود اکبری

 

1545441

دیدگاه‌ها