کد خبر : 1720327 | 01 آذر 1399 ساعت 10:38 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

به جدول بازی ها برمی گردیم 

علی نژاد: از هم تیمی‌هایم و آقا رسول عذرخواهی می کنم

تیم آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر هم در برابر تیم سپاهان تن به شکست داد و اینبار هم یکی از بازیکنان این تیم از سوی داور اخراج شد.

علی نژاد: از هم تیمی‌هایم و آقا رسول عذرخواهی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی نژاد که در هفته دوم به اردوی تیم ملحق شد در ابتدای نیمه دوم به جای جابر انصاری به میدان رفت اما بعد از دقایقی از سوی داور مسابقه اخراج شد تا تیم آلومینیوم اراک 10 نفره شود و در نهایت دست خالی میدان را ترک کند. 

 

مدافع هافبک راست تیم آلومینیوم اراک در این باره می گوید: خطایی که روی بازیکن حریف انجام دادم ناخواسته بود؛ گاهی این اتفاقات در بازی پیش می آید. با این حال من مسئولیت این خطا را برعهده می گیرم و از همه هم تیمی هایم به خصوص کادر فنی و در راس آن از آقا رسول عذرخواهی می کنم. قول می دهم در آینده با تکرار بازی های خوب خود برای آلومینیوم جبران کنم. 

 

او در خصوص دو شکست تیم آلومینیوم اراک در دو هفته ابتدایی بازی ها گفت: من در هفته نخست همراه تیم نبودم اما در هفته دوم ما در برابر سپاهان خوب بازی کردیم و اگر اشتباه داوری در صحنه منجر به گل رخ نمی داد با یک امتیاز میدان را ترک می کردیم. اگر چه تلاش های تیم در دو هفته ابتدایی نتیجه نداد اما ما تیم خوبی هستیم و با توجه به شناختی که از توانمندی هم تیمی هایم دارم و هم چنین آقا رسول مطمئن هستم در هفته های آتی خوب نتیجه می گیریم و به جدول بازی ها برمی گردیم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم ما در هفته دوم در خانه تیم سپاهان مدعی و پر مهره به میدان رفتیم و متاسفانه با اخراج من دقایق زیادی تیم ده نفره بازی کرد. بدون شک اگر من اخراج نمی شدم شرایط بازی به گونه دیگری رقم می خورد. ضمن اینکه گل تیم حریف روی اشتباه داوری به ثمر رسید. از هواداران تیم هم عذرخواهی می کنم. اگر چه در دو هفته ابتدایی امتیاز نگرفتیم اما تجربیات خوبی به دست آوردیم که در آینده به ما کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها