کد خبر : 1720328 | 01 آذر 1399 ساعت 10:43 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی ایتالیا با عربستان؛ سوپرجام در خاک ایتالیا

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا سوپرجام این کشور در ماه ژانویه و در خاک این کشور برگزار خواهد شد.

خداحافظی ایتالیا با عربستان؛ سوپرجام در خاک ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دو دوره قبلی سوپرجام ایتالیا در کشور عربستان سعودی برگزار شده بود اما حالا فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که سوپرجام امسال این کشور بین دو تیم یوونتوس و ناپولی در تاریخ 20 ژانویه و در خاک ایتالیا برگزار خواهد شد.

 

1545445

 

بر این اساس، دیدار دو تیم در منطقه رجیو امیلیا و در ورزشگاه خانگی باشگاه ساسولو برگزار می شود. در روز 20 ژانویه قهرمان فصل گذشته سری آ‌، یوونتوس، و قهرمان سال گذشته جام حذفی ایتالیا، ناپولی در سوپرجام به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

دیدار اول دو تیم در فصل جاری سری آ قرار بود طبق برنامه در ماه اکتبر برگزار شود اما در زمان اوج گیری موج بیماری کرونا در این کشور باشگاه ناپولی از سفر کردن به شهر تورین برای دیدار با یوونتوس خودداری کرد و به این ترتیب بازی برگزار نشد. پس دیدار در سوپرجام اولین مصاف دو تیم در این فصل خواهد بود.

 

فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل عدم حضور ناپولی در دیدار ماه اکتبر نتیجه را 3-0 به سود یوونتوس اعلام کرد و به عنوان جریمه یک امتیاز هم از حساب امتیازهای ناپولی کاست.

 

1545447

 

برگزاری سوپرجام ایتالیا در خاک ایتالیا در درون این کشور با استقبال زیادی مواجه شده است. در دو سال گذشته که این مسابقه در عربستان سعودی برگزار می شد از هواداران گرفته تا نهادهای حقوق بشری اعتراض شدیدی به فدراسیون فوتبال ایتالیا داشتند و خواهان بازگشت سوپرجام به ایتالیا بودند.

 

 

دیدگاه‌ها