کد خبر : 1720333 | 01 آذر 1399 ساعت 11:04 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار در مقابل اسپورت‌سیتی

گریزمان در کمین هواداران مسی؛ باید احترام بگذاری

هجوم هواداران لیونل مسی به اتوموبیل آنتوان گریزمان و درخواست از او برای بیشتر احترام گذاشتن به اسطوره آرژانتینی باشگاه خبرساز شده است.

گریزمان در کمین هواداران مسی؛ باید احترام بگذاری

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال 2019 زمانی که اعلام شد بارسلونا قصد دارد در اقدامی ضربتی آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید را به نوکمپ منتقل کند شور و شوق عجیبی در میان هواداران بارسا ایجاد شد و همه امیدوار بودند شاهد درخشش بیشتر تیم شان با حضور گریزمان در کنار مسی باشند. اما از تابستان 2019 تا امروز انتقال گریزمان هرگز نتوانسته امیدها و انتظارات آن روزهای هواداران بلوگرانا را برآورده کند.

 

بخش زیادی از کارشناسان و رسانه‌های هواداران گریزمان علت اصلی مشکلات او در بارسا را لیونل مسی می‌دانند و نزدیکان گریزمان حتی صحبتهای تندی درباره اسطوره آرژانتینی بارسا مطرح کرده اند. به همین دلیل می‌شود تصور کرد که هواداران سرسخت مسی از گریزمان و اطرافیانش دل خوشی نداشته باشند.

 

1545472

کمین هواداران مسی برای گریزمان در مقابل خروجی اسپورت‌سیتی

 

اما اینکه هواداران مسی در شهر بارسلون جلوی اتوموبیل گریزمان را گرفته، او را متوقف کرده و خواهان احترام گذاشتن بیشتر او به مسی باشند اتفاقی بود که اخیراً افتاد و سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

ماجرای اخیر از آنجا شروع شد که دایی گریزمان امانوئل لوپز در گفتگو با تلویزیونی اسپانیایی گفت: " آنتوان حدس می زد که در شش ماه اول در بارسا موفق نباشد ولی من انتظار نداشتم عدم موفقیتش یک سال طول بکشد. واقعیت این است که مسی در بارسا خیلی تلاش نمی کند و تمرینات تیم طوری طراحی شده که به چند نفر خوش بگذرد. این البته برای کسی که دلش نمی خواهد خیلی زحمت بکشد طبیعی است".

 

این صحبتها خشم هواداران مسی را به دنبال داشت. عده‌ای از آنها که در شهر بارسلون زندگی می کنند خود را به مقابل مجموعه تمرینی باشگاه رسانده و منتظر خروج آنتوان گریزمان شدند. زمانی که گریزمان سوار بر اتوموبیل خود در حال ترک مجموعه بود این هواداران مسی راه را بر او بسته و از گریزمان با حالتی هشدارآمیز خواهان احترام بیشتر به لئو مسی شدند.

 

1545470

 

1545468

 

در اینکه گریزمان در بارسلونا دوران پرفشاری را تحمل می‌کند و خود را به شدت تحت تنش احساس می‌کند شکی نیست. این حرکت اخیر هواداران مسی در شرایط فعلی می‌تواند کار را برای ستاره فرانسوی سخت‌تر کند.

 

چند هفته پیش بود که در جریان دیدار بارسا و رئال بتیس با اینکه بلوگرانا در نهایت با حساب 5-2 پیروز شد ولی وقتی گریزمان در جریان بازی یک پنالتی از دست داد در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که او تا مرز گریه کردن پیش رفته است. باید دید ستاره فرانسوی تا چه زمانی می‌تواند فشارهایی که در باشگاه کاتالان بر او وارد می‌شود را تحمل کند؟

 

1545471

 

گریزمان به خاطر از دست دادن یک پنالتی تا مرز گریه کردن پیش رفته بود

 

 

دیدگاه‌ها