کد خبر : 1720342 | 01 آذر 1399 ساعت 11:45 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

هیچ لیگی را تعطیل نکنید

کرمانی مقدم: آل کثیر خیلی بی‌‌گناه بود

کرمانی مقدم می‌گوید که محرومیت آل کثیر فرصت خوبی برای عبدی است تا خود را نشان دهد.

کرمانی مقدم: آل کثیر خیلی بی‌‌گناه بود

به گزارش ورزش سه، مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم ویستا توربین پس از پیروزی این تیم برابر نساجی گفت: ما تیم را خیلی خوب بستیم و بهترین ها را جمع کردیم. کادر خیلی قوی و خوبی داریم و فکر کنم یکی دو نفر دیگر را هم اضافه کنیم، تیم تکمیل می‌شود. الان هرکسی تیم را می‌بیند می‌گوید که لیگ یکی بسته شده، ما ارنج تیم را پیدا خواهیم کرد و تیم انشالله راحت بالا می‌آید.

وی افزود: مدیران ما این برنامه را دارند و از ما خواستند که تیم را در دو سال به لیگ برتر ببریم. ما باید تمام تلاشمان را کنیم که امسال تیم را بالا بیاوریم و برای فصل آینده تصمیم گیری کنیم.

 

کرمانی مقدم راجع به احتمال تعطیلی فوتبال عنوان کرد: من فکر کنم تعطیلی به درد هیچ کس نمی‌خورد. اگر لیگ برتر برگزار می‌شود بقیه لیگ ها هم باید برگزار شوند. من فکر کنم اگر لیگ دو را هم تعطیل نکنند بهتر می‌شود. ورزش برای افراد نشاط ایجاد می‌کند و امیدوارم که بازی ها به انجام برسند.

 

ستاره سال های دور پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط تیم برای بازی های آسیایی سخت است اما در لیگ برتر اینطور نیست. بازی اول خیلی سخت می‌شود و سایپا هم توانست یک امتیاز بگیرد اما نباید خیلی نگران باشیم که امتیاز از دست دادیم و مطمئنم از بازی صنعت نفت روند بردها آغاز خواهند شد و با برد فردا تیم به روال اولش برخواهد گشت.

 

او درباره محرومیت ال کثیر هم گفت: آل کثیر خیلی بی گناه بود و منظوری از این کار نداشت. اگر مدیران کمی قوی تر جلو می‌رفتند می‌توانستند محرومیت او را برطرف کنند. عبدی جوان است و همیشه عملکرد خوبی داشته و باید از این فرصت استفاده کند و خود را نشان دهد.

دیدگاه‌ها