کد خبر : 1720350 | 01 آذر 1399 ساعت 12:05 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

گوهری: حسینی هر بازی یک پلن خاص دارد

تکلیفمان برای دیدار با پرسپولیس نامشخص است

سنگربان نفت مسجدسلیمان گفت با توجه به تعطیلی های لیگ، تکلیف آنها برای ادامه برگزاری رقابت های لیگ نامشخص است.

تکلیفمان برای دیدار با پرسپولیس نامشخص است

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در دومین دیدار خود در لیگ بیستم، در زمین خود مقابل سایپا با نتیجه تساوی 1- 1 متوقف شد. احمد گوهری سنگربان این تیم می گوید با توجه به مشکلاتی که در این تیم است، کسب 2 تساوی در ابتدای لیگ نمی تواند نتایج بدی برای آنها باشد.


گوهری در مورد دیدار مقابل سایپا و کسب نتیجه تساوی گفت: بازی خوبی ارائه دادیم و تیم ما نسبت به سایپا خیلی بهتر و سرتر بود. می توانستیم برنده بازی باشیم و روی یک اتفاق و خوش شانسی تیم سایپا گل خوردیم و تیم حریف به چیزی که می خواست رسید.


وی در مورد عملکرد خودش در برابر سایپا به خبرنگار ورزش سه گفت: من شخصا نمی توانم راجع به عملکردم صحبت کنم. سعی میکنم در همه بازی ها نهایت توانم را بگذارم. من به این تیم تعهد دارم. دوست دارم امسال یک تیم خیلی خوب باشیم که دل هواداران مسجدسلیمان را شاد کنیم. جای هواداران تیم خیلی خالی است و اگر دیروز آنها در استادیوم حضور داشتند، ما خیلی بهتر از اینها می توانستیم عمل کنیم. جای طرفدارانمان خیلی خالی است. امیدوارم خیلی زود برگردند.

 

1476717


سنگربان نفت مسجدسلیمان درخصوص کسب 2 تساوی در شروع لیگ آن هم با توجه به مشکلات زیاد این تیم در ابتدای فصل گفت: ما با توجه به شرایطی که داشتیم، یک سری مشکلات در تیم ما هست که هوادارانمان به همه این مسائل آگاه هستند و آن را درک می کنند. ما در هر بازی با تمام توانمان به مصاف حریفانمان می رویم و با توجه به دانش و علمی که کادرفنی و شخص آقای مجتبی حسینی دارد، در بازی هایمان با پلن و استراتژی های متفاوتی به میدان می رویم.


او گفت: فکر نمی کنم نتایج بدی گرفته باشیم چون در ابتدای فصل هستیم و اتفاق خاصی نیفتاده است. تیم خیلی خوبی داریم و بازیکنان جوان خوبی را در اختیار داریم. ما بازیکنی به اسم مهدی احمدی را در ترکیب تیممان داریم که متولد 80 است و عملکرد خیلی خوبی از خود نشان می دهد. عملکرد تیم ما در آینده بهتر از این هم می شود.


وی در مورد بازی بعدی تیمش در برابر پرسپولیس نیز گفت: تکلیفمان برای بازی بعدی نامشخص است. بلاتکلیف مانده ایم که آیا بازی های بعدی برگزار می شود یا خیر. ما وارد بازی های می شویم و طبق شرایط مسابقات پیش می رویم ولی به ناگاه دچار تعطیلی می شویم. چاره ای نداریم و باید این شرایط را بپذیریم و تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

دیدگاه‌ها