کد خبر : 1720355 | 01 آذر 1399 ساعت 12:19 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: لیورپول 5 سال زمان داشت تا به اینجا برسد

ژوزه مورینیو می‌گوید از زمانی که هدایت تاتنهام را بدست گرفته خوشحال‌تر است و به عنوان یک مربی همچنان در حال پیشرفت و بهتر شدن است.

مورینیو: لیورپول 5 سال زمان داشت تا به اینجا برسد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در سالگرد بدست گرفتن سکان هدایت تاتنهام می‌گوید امروز نسبت به روزی که به عنوان سرمربی این تیم منصوب شده راضی‌تر و خوشحال‌تر است و با اینکه بیست سال از حضورش در دنیای مربی‌گری می‌گذرد هنوز در حال پیشرفت بوده و روز به روز مربی بهتری می‌شود.

 

زمانی که مورینیو هدایت اسپرز را بدست گرفت پوچتینو تازه از این تیم اخراج شده بود و تاتنهام در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار داشت. تیم او حالا در آستانه دیدار با منچسترسیتی در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

1545507

 

مورینیو در کنفرانس پیش از بازی امروز مقابل منچسترسیتی گفت: " امروز از روزی که سرمربی تاتنهام شدم خوشحالتر هستم. اگر از من بپرسید که یک سال دیگر خودم را همینجا روی نیمکت این تیم می بینم یا نه، جوابم بدون شک مثبت است. چون من اینجا راضی و خوشحالم".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت: " ما تازه در شروع یک مسیر هستیم. لیورپول برای رسیدن به جایگاه فعلی اش پنج سال زمان لازم داشت و سیتی ظرف 10 سال توانست به اینجا برسد. چلسی هم بعد از بیست سال توانست چلسی امروز بشود. در شغل ما اگر یک مربی همچنان شیفته کارش باشد بهتر و بهتر می‌شود. در این شغل انباشت تجربه است که شما را بهتر می‌کند. من در این یک سال عجیب و غریب تجربه زیادی بدست آوردم".

 

 

دیدگاه‌ها