کد خبر : 1720358 | 01 آذر 1399 ساعت 12:40 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس؛ تعویض طلایی برای پیروزی موناکو

سسک فابرگاس در مقابل PSG برای موناکو نمایشی خیره‌کننده داشت و موناکو با حضور یک نیمه‌ای او موفق شد باخت 2-0 را با پیروزی 3-2 عوض کند.

فابرگاس؛ تعویض طلایی برای پیروزی موناکو

به گزارش "ورزش سه"، بازی دیروز پاری سن ژرمن و موناکو در لیگ1 فرانسه برای شاگردان توخل اهمیت زیادی داشت چرا که به فاصله چند روز پیش از بازی مهم و حیاتی این تیم با لایپزیش در لیگ قهرمانان برگزار می‌شد.

 

پاریسی ها نیمه اول را طوفانی برگزار کرده و با دو گل کیلیان امباپه از حریف 2-0 پیش افتادند و این نتیجه را تا پایان نیمه حفظ کردند.

 

اما در نیمه دوم این موناکو بود که با یک تعویض طلایی از سوی سرمربی اش نیکو کوواچ ورق را کاملاً برگرداند و همه آرزوهای PSG را نقش بر آب کرد. حضور سسک فابرگاس باتجربه در میدان وضعیت را چنان به سود موناکو تغییر داد که باخت 2-0 به پیروزی 3-2 تغییر کرد. فابرگاس خودش هم از روی نقطه پنالتی یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و مهمترین نقش را در بازگشت رویایی موناکو بازی کرد.

 

1545508

 

در دقیقه 52 کوین فولاند با شوتی از فاصله نزدیک اولین گل موناکو را به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل برسد. در دقیقه 66 سانتر زیبای فابرگاس در محوطه جریمه PSG به فولاند رسید و او دومین گل خود را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه بازی هم در دقیقه 84 موناکو صاحب یک پنالتی شد و فابرگاس با خونسردی تمام این پنالتی را وارد دروازه کرد تا تیمش را پیروز مسابقه کند.

 

1545510

خوش و بش نیکو کوواچ با تعویض طلایی اش در انتهای بازی

 

 

دیدگاه‌ها