کد خبر : 1720361 | 01 آذر 1399 ساعت 13:05 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: باخت مقابل موناکو فاجعه بود

پاری سن ژرمن در آستانه بازی مهم در لیگ قهرمانان از شکست 3-2 دیشب مقابل موناکو نگران است و آن را شکستی فاجعه‌بار می داند.

توخل: باخت مقابل موناکو فاجعه بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که این هفته در یک بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش می رود دیشب در لیگ1 فرانسه درحالیکه نیمه اول بازی مقابل موناکو را 2-0 پیروز شده بود در نیمه دوم سه گل خورد و بازی را 3-2 واگذار کرد.

 

1545509

 

توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی از عملکرد تیمش عصبانی بود و نتوانست نگرانی خود را بابت بازی میانه هفته با لایپزیش پنهان کند. توخل از شکست مقابل موناکو به عنوان یک فاجعه یاد کرد.

 

توماس توخل در پایان بازی گفت: " بله ما در نیمه دوم فاجعه بودیم. ما بازی را از اول به کنترل خودمان درآوردیم و دو گل زدیم. می توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. گل سوم ما که داور آفساید گرفت اصلاً آفساید نبود. ما فرصتهای بیشتری هم داشتیم".

 

1545514

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " در نیمه دوم اما تمرکز نیمه اول را نداشتیم و به اندازه کافی جدی نبودیم. من اصلاً توضیحی ندارم که چرا بازیکنان ما وقتی 2-0 جلو بودند حس می کردند 3-0 یا 4-0 جلو افتاده اند. من همه انتقادها را می پذیرم چون ما آنچه لازم بود را برای پیروزی انجام ندادیم".

 

 

دیدگاه‌ها