کد خبر : 1720365 | 01 آذر 1399 ساعت 13:22 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسمالینگ: رفتار یونایتد در شأن باشگاه نبود

کریس اسمالینگ ستاره انگلیسی رم با انتقاد تند از باشگاه سابقش منچستریونایتد گفت یونایتد در واگذاری او بسیار بد عمل کرده است.

اسمالینگ: رفتار یونایتد در شأن باشگاه نبود

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ مدافع انگلیسی آ اس رم با انتقادی تند از باشگاه سابقش منچستریونایتد می‌گوید از برخورد این باشگاه با قضیه جدا شدنش شگفت زده است. اسمالینگ می‌گوید یونایتد با اینکه قصد کنار گذاشتن او را داشته اما در آخرین فرصتهای پنجره نقل و انتقالات این موضوع را علنی کرده است.

 

اسمالینگ در تابستان امسال به صورت دائمی به آ اس رم پیوست. او یک فصل قبل را هم به صورت قرضی از یونایتد برای رم توپ زد و در این تیم ایتالیایی بسیار موفق بود. اسمالینگ که بعد از جذب هری مگوایر توسط یونایتد مازاد اعلام شده بود از نحوه برخورد شیاطین سرخ با خود به تندی انتقاد کرد.

 

1545517

 

اسمالینگ در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف گفت: " کاری که یونایتد کرد اصلاً در شان باشگاه نبود. من شوکه شده بودم و چنین انتظاری نداشتم. اگر قبل تر به من می‌گفتند می‌توانستم برنامه ریزی دیگری بکنم. از قبل می‌دانستم با آمدن سولسشر دوران من در تیم به پایان رسیده و کمی عصبانی بودم. اما اول از همه باید زودتر به من خبر می دادند. جالب این بود که درست زمانی رسماً به من گفتند مازاد هستی که از پنجره ایتالیا فقط یک روز مانده بود".

 

ستاره انگلیسی رم در ادامه گفت: " من در وضعیت افتضاحی قرار گرفته بودم و باید تصمیم می‌گرفتم. من و همسرم تازه بچه دار شده بودیم و این تغییرات لحظه آخری فشار زیادی به ما وارد کرد. اگر زودتر می‌دانستم می‌توانستم خیلی بهتر تصمیم گیر‌ی کنم".

 

 

دیدگاه‌ها