کد خبر : 1720366 | 01 آذر 1399 ساعت 13:23 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

فروزان برای سومین بار مچ استقلال را خواباند (عکس)

دروازه بان سابق استقلال که پس از جدایی از این تیم، 7 بار مغلوب آنها شده بود، طعم پیروزی را چشید.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در روزی که از استقلال عقب افتاده بود، توانست با استفاده از توانایی 3 بازیکن خارجی اش، یعنی پاتوسی، شیمبا و کولیبالی و با پرواز زیبای فرشاد احمدزاده، کامبک خود را کامل کند و از سد شاگردان فکری بگذرد.


در این دیدار، محسن فروزان سنگربان سابق آبی پوشان، در برابر استقلال قرار گرفت و پس از چند شکست در تقابل های قبلی، موفق شد از سد این تیم بگذرد تا به آمارش در برابر آبی پوشان رونق ببخشد.


فروزان تا پیش از دیدار دیروز، 18 گل از استقلال خورده بود و با گلی که وریا وارد دروازه او کرد، این آمار به 19 گل رسید. سنگربان فولاد که از هیچ تیمی به اندازه استقلال گل نخورده است، در پایان بازی برنده از زمین خارج شد.


او پس از جدایی از استقلال، به عضویت 7 تیم درآمد. او در تیم های سیاه جامگان، راه آهن، خونه به خونه (لیگ دسته اول)، صبای قم، پارس جنوبی، تراکتور حضور داشته و در فصل جاری هم به تیم فولاد پیوسته تا هفتمین تیم خود را بعد از جدایی از جمع آبی پوشان تجربه کند.


فروزان بعد از جدایی از جمع آبی پوشان نیم فصل اول لیگ پانزدهم با پیراهن تیم سیاه جامگان مقابل استقلال قرار گرفت. سیاه جامگان این بازی را با نتیجه 1-2 واگذار کرد.


بعد از جدایی از سیاه جامگان، محسن فروزان در نیم فصل دوم فصل پانزدهم با پیراهن تیم راه آهن مقابل استقلال قرار گرفت و استقلال این بازی را با نتیجه یک بر صفر از راه آهن برد.


نیم فصل اول فصل شانزدهم را محسن فروزان در تیم دسته یکی خونه به خونه بابل سپری کرد و بعد از آن در نیم فصل دوم به صبای قم پیوست. فروزان با پیراهن صبا هم برابر استقلال ناکام بود و آنها بازی را با نتیجه 1-2 به آبی پوشان واگذار کردند.


اولین برد لیگ برتری فروزان مقابل آبی ها، به برد هفته ششم پارس جنوبی مقابل این تیم بازمی گردد. پارس جنوبی جم در حالی که محسن فروزان را درون دروازه داشت با نتیجه دو بر صفر، در شهر جم، استقلال را از پیش رو برداشت. آبی ها در لیگ هفدهم و در دیدار برگشت مقابل تیم پارس جنوبی، انتقام باخت بازی رفت را از این تیم گرفتند و در حالی موفق به شکست 4 بر صفر طلایی پوشان جمی شدند که فروزان درون دروازه قرار داشت.

 

1545519

 

1545518

 


فروزان در لیگ هجدهم به تراکتورسازی پیوست و در دیدار رفت مقابل استقلال با 3 گل بازی را واگذار کرد. عبدالله زاده در ابتدا و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. سپس مرتضی تبریزی و فرشید اسماعیلی 2 گل دیگر را وارد دروازه فروزان کردند. اما در بازی برگشت این فروزان و تراکتور بودند که با تک گل اشکان دژاگه آبی های پایتخت را شکست دادند.


فروزان لیگ نوزدهم را به دلیل حواشی و مشکلاتی که برایش پیش آمد، از دست داد و تنها در انتهای فصل 2 دیدار را برای پارس جنوبی به میدان رفت که یکی از آنها در برابر استقلال بود. او با پارس با 2 گل مغلوب استقلال شد تا ششمین شکست خود در برابر استقلال را تجربه کند.


در دیدار دیروز، محسن فروزان بار دیگر در برابر استقلال قرار گرفت و موفق شد با تیمش، دست پر از زمین مسابقه خارج شود و به سومین بردش در برابر تیم سابقش دست یابد.

دیدگاه‌ها