کد خبر : 1720367 | 01 آذر 1399 ساعت 13:23 | 51.9K بازدید | 5 دیدگاه

فرشید باقری: اگر مشکل منم، رضایت نامه ام را بدهید!

هافبک استقلال نسبت به اتفاقات روز گذشته تیمش در برابر فولاد و انتقاد هواداران این تیم واکنش نشان داد.

فرشید باقری: اگر مشکل منم، رضایت نامه ام را بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در روزی که از حریفش پیش افتاده بود، نتوانست برتری خود را حفظ کند و باز هم در مقابل نکونام و فولاد بازی برده را با شکست عوض کرد.


پس از این بازی، یکی از بازیکنانی که به شدت مورد انتقاد هواداران تیم قرار گرفت، فرشید باقری بود. این بازیکن روی صحنه گل اول فولاد بر روی لوسیانو پریرا مرتکب خطا شد و همان ضربه را پاتوسی به روی دروازه فرستاد و باقری در حالیکه به نظر می رسید می تواند با پریدن به هوا، توپ را دور کند، این کار را انجام نداد تا فرشاد احمدزاده که در پشت سر وی قرار داشت، با ضربه سری دقیق، دروازه حسینی را باز کند.


هواداران استقلال در فضای مجازی با انتقاد از فرشید باقری، این صحنه را با گل هایی که احمد نوراللهی در دربی برگشت لیگ هجدهم و گلی که ماشین سازی در هفته اول لیگ نوزدهم زدند، مقایسه و اعلام کردند فرشید باقری روی گل هایی که استقلال در این 2 بازی دریافت کرده، مقصر بوده است چرا که او در برابر نوراللهی درست یارگیری نکرده و روی گل ماشین سازی نیز همچون بازی دیروز برای زدن توپ، به هوا نپریده است.


پس از این دیدار با فرشید باقری در مورد انتقادات مطرح شده مصاحبه کرده و این بازیکن گفته که حاضر است با دریافت رضایت نامه اش، از استقلال جدا شود. باقری که بعد از پایان دیدار استقلال و فولاد در حالی که از انتقادات مطرح شده ناراحت بود، اظهار داشت: اگر واقعا من مقصر هستم مسئولان باشگاه کاری کنند من زودتر از تیم بروم.


این بازیکن در ادامه گفته است که حاضر است از استقلال جدا شود. وی افزود: اگر یک عده فکر می کنند همه تقصیرها گردن من است باشگاه رضایتنامه من را بدهد تا بروم!


البته اظهارات فرشید باقری در شرایطی انجام شده که به نظر می رسد وی تحت تاثیر انتقادات بعد از بازی قرار گرفته چون فصل نقل و انتقالات تمام شده و طبعا صدور رضایتنامه این بازیکن بی فایده است.

دیدگاه‌ها