کد خبر : 1720372 | 01 آذر 1399 ساعت 14:04 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

علوی: باید با سرمربی استقلال برخورد قاطع شود

مدیر تیم فولاد می‌گوید اگر محمود فکری از رفتارش پشیمان شده بود، تاکنون رسماً عذرخواهی می‌کرد.

علوی: باید با سرمربی استقلال برخورد قاطع شود

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد علوی مدیر تیم فولادخوزستان در گفت‌وگو با رسانه‌ باشگاه فولاد درباره کلیپ منتشر شده از محمود فکری سرمربی استقلال پس از پایان بازی فولاد و استقلال این چنین گفت: کلیپ واقعا منزجرکننده بود و من نمی‌دانم چرا و چگونه یک مربی به خودش اجازه می‌دهد این گونه حرف بزند، قطعا اگر در آن صحنه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی دو مربی بزرگ فوتبال و باشگاه استقلال که هر دو اخلاق‌مدار هستند، حضور داشتند همان جا با سرمربی تیمشان برخورد می کردند که چرا با این گونه الفاظ درباره کادرفنی و بازیکنان تیم ما صحبت می‌کند.


وی در ادامه افزود: باشگاه فولاد به هیچ عنوان نمی‌گذارد حقش در هیچ زمینه‌ای ضایع شود و شکایتی از ایشان به کمیته اخلاق و دیگر مراجع قضایی انجام خواهیم داد تا دیگر شاهد چنین صحنه های بسیار زشت و زننده‌ای در زمین مقدس فوتبال نباشیم. بالاخره این زمین حرمت دارد و هرکس باید بداند که کجاست و چه حرفی را بر زبان می‌آورد.


مدیر تیم فولاد همچنین گفت: ایشان به تمامی مجموعه باشگاه فولاد توهین کرد و اگر اسم کسی را اورده بود به صورت شخصی نیز در دادگاه از او شکایت می‌کردیم. مستندات و شواهد خود را به کمیته اخلاق خواهیم فرستاد و امیدواریم که فدراسیون و کمیته اخلاق برخورد قاطعی در خصوص این موضوع با ایشان کند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در هیچ ورزشگاهی نباشیم.


سرپرست تیم فولاد در انتها افزود: الان که با شما صحبت می‌کنم ایشان هنوز عذرخواهی از باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران بزرگ فولاد نکرده و فکر می‌کنم اگر از رفتارشان ناراحت بودند و متنبه شده بودند عذرخواهی انجام می شد و شاید اکنون دیگر برای کاهش محرومیت احتمالی و اینکه کمیته اخلاق ورود کرده، بخواهد از صحبتی کنند. من به جای ایشان از تمامی هواداران دو تیم بزرگ فولاد و استقلال بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و قطعا رفتار آقای فکری ارتباطی با باشگاه فرهنگی استقلال و هوادارانشان ندارد چرا که در زمان حضور اسطوره‌های بزرگ در این باشگاه چون ناصر خان، منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و ...همیشه اخلاق اولویت بوده است

 

دیدگاه‌ها