کد خبر : 1720379 | 01 آذر 1399 ساعت 15:05 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا و آاس

ستاره رئال مادرید درخواست جدایی داد

ایسکو هافبک رئال مادرید پس از 7 سال بازی برای این باشگاه درخواست جدایی داده است.

ستاره رئال مادرید درخواست جدایی داد

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور ایسکو در رئال مادرید به پایانش نزدیک می شود. این هافبک اهل مالاگا که رابطه اش با زین الدین زیدان فراز و نشیب هایی داشته، تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته و این را به اطلاع باشگاه نیز رسانده است. او قصد دارد همین زمستان رئال را قرضی یا قطعی ترک کند.

این خبر ابتدا توسط مارکا منتشر شد و سپس آاس نیز اعلام کرد که منابع نزدیک به ایسکو آن را تایید کرده اند. هدف ایسکو رفتن به تیمی است که در آن فیکس بازی کند تا شانس حضور در یورو 2021 را داشته باشد.

 

 

1540489

 

 

ایسکو تابستان 2013 با 30 میلیون یورو از مالاگا جذب شد و در طول فصول گذشته هرگز نتوانست خودش را به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب رئال تحمیل کند. او با هیچیک از مربیان رئال نتوانست تبدیل به بازیکنی بی جانشین شود و هرچند مقطعی زیر نظر زیدان توانست به ترکیب اصلی برسد اما تداوم لازم را نداشت.

 

 

1455461

 

 

ایسکو فصل 19-2018 توسط سانتی سولاری به نیمکت تبعید شد و بسیار کم به او فرصت بازی رسید ولی با بازگشت زیدان توانست شرایط بهتری پیدا کند اما لو رفتن مکالمه او با مودریچ و مارسلو در جریان ال کلاسیکو که از نیمکت نشینی و رفتار زیدان گلایه داشت، او را به درهای خروجی رئال نزدیک تر کرد.

اخیرا از اورتون به عنوان باشگاه خواهان ایسکو نام برده می شد ولی کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود این شایعات را رد کرد. پاسخ رئال به درخواست ایسکو مثبت بوده و باشگاه مادریدی حاضر است او را با رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو به فروش برساند.

لازم به ذکر است که قرارداد ایسکو با رئال تا 2022 اعتبار دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها