کد خبر : 1720383 | 01 آذر 1399 ساعت 14:55 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

وعده پپ؛ اودگارد با من بهترین بازیکن جهان می شود

پپ گواردیولا وقتی سرمربی بایرن بود، قصد جذب مارتین اودگارد ستاره نروژی حال حاضر رئال را داشت و معتقد بود او را بهترین بازیکن جهان خواهد کرد.

وعده پپ؛ اودگارد با من بهترین بازیکن جهان می شود

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد پاییز 2014 و زمانی که تنها 16 سال داشت، در جست و جوی بهترین مقصد برای خود بود. او از تمرینات آرسنال، بارسا، رئال، بایرن و منچستریونایتد و لیورپول دیدن کرد و در نهایت نیز رئال مادرید انتخاب او بود.

 

 

1545528

 

 

اودگارد ژانویه 2015 به رئال پیوست و یک بازی رسمی هم برای این تیم انجام داد و سپس قرضی به تیم های هلندی پیوست تا اینکه سال گذشته به صورت قرضی راهی سوسیداد شد. درخشش او در این تیم باعث شد تا زین الدین زیدان از سران باشگاه بخواهد که او را برگردانند.

 

 

Jan Åge Fjørtoft - Alchetron, The Free Social Encyclopedia

 

 

آگه فیورفورت ملی پوش سابق نروژی و از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور در یک پادکست فاش ساخت که پپ گواردیولا که در آن مقطع هدایت بایرن را برعهده داشت، شیفته اودگارد شده بود:« وقتی گواردیولا اودگارد را دید، گفت که باید او به بایرن ملحق شود و من او را به بهترین بازیکن دنیا تبدیل خواهم کرد. کمی بعد با سرمربی تیم ملی نروژ، اودگارد و پدرش جلسه ای داشتیم.

او از لیورپول، آرسنال، بایرن و رئال پیشنهاد جدی داشت و باشگاه محبوب اودگارد هم از کودکی لیورپول بود اما در نهایت رئال را انتخاب کرد. دلیلش واضح بود. رئال تیم دوم داشت ولی سه باشگاه دیگر خیر. مربی تیم دوم هم زین الدین زیدان بود و چه کسی از کار با زیدان بدش می آید؟»

 

دیدگاه‌ها