کد خبر : 1720391 | 01 آذر 1399 ساعت 15:51 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

کار سخت لک مقابل بیت سعید و ریکانی

دروازه بان پرسپولیس در دومین حضورش در ترکیب این تیم در لیگ برتر، کار سختی مقابل حمله وران حریف خواهد داشت.

کار سخت لک مقابل بیت سعید و ریکانی

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که با حضور در لیست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا توانست نمایش درخشانی در مسیر حضور این تیم در فینال از خود به جا بگذارد، اکنون ماموریت خود را در لیگ برتر با ثبت اولین کلین شیت برابر سایپا دنبال کرده و امیدوار است اولین بازی‌اش در استادیوم آزادی با پیراهن پرسپولیس نیز برایش خوب پیش برود.

 

گلر پرسپولیس اما بعد از بازی با سایپا، اینبار کار دشواری مقابل نفت آبادان پیش رو خواهد داشت. بازگشت حسن بیت سعید به ترکیب اصلی که در جدال اول مقابل پیکان به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی قادر به همراهی تیم نبود در کنار طالب ریکانی که ستاره این تیم در بازی اول با ثبت دبل گل بود، انتظار یک روز سخت را برای لک پیش بینی می‌شود.

بیت سعید در اولین حضورش در لیگ برتر با پیراهن استقلال خوزستان موفق به دبل گلزنی مقابل این تیم شده بود و اکنون نیز با پیراهن نفت آبادان امیدوار به تکرار درخشش مقابل پرسپولیس است. ریکانی نیز به عنوان کاپیتان تیم سیروس پورموسوی امیدوار است درخشش هفته اول خود را اینبار مقابل پرسپولیس تکرار کند و باید دید خط دفاعی پرسپولیس و حامد لک قادر به ناکام گذاشتن حریف در این هدف‌شان خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها