کد خبر : 1720395 | 01 آذر 1399 ساعت 15:56 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

تیم هجومی پرسپولیس روی نیمکت مقابل نفت آبادان

یحیی گل محمدی برای بازی امروز تیمش چند بازیکن هجومی روی نیمکت دارد و باید دید در جریان این بازی از آنها به چه شکل سود خواهد برد.

تیم هجومی پرسپولیس روی نیمکت مقابل نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، با محرومیت عیسی آل کثیر، مهمترین مشکل سرخ‌ها در خط حمله است و آنها در بازی اول نیز بدون ثبت گل به کار خود پایان دادند. با این حال یحیی گل محمدی امیدوار است در اولین بازی خانگی، تیمش موفق به کسب نتیجه برابر حریف آبادانی شود.

مهدی عبدی و وحید امیری همانند دیدار هفته گذشته مقابل سایپا در خط حمله سرخپوشان قرار گرفته‌اند و در این در حالیست که یحیی گل محمدی اینبار در نیمکت تیمش مهدی مهدی خانی، مهاجم سابق شهرخودرو که از واراژدین کرواسی به خدمت گرفته را نیز در اختیار دارد و در صورت صلاحدید قادر خواهد بود در جریان بازی از این بازیکن نیز سود ببرد.

 

علی شجاعی، بشار رسن، آرمان رمضانی و آریا برزگر نیز دیگر عناصر هجومی پرسپولیس روی نیمکت این تیم مقابل نفت آبادان محسوب می‌شود.

 

علاوه بر این بازیکنان، احسان حسینی، بوژیدار رادوشوویچ و محمد شریفی دیگر نیمکت نشینان پرسپولیس مقابل نفت آبادان را تشکیل می‌دهند. کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت و امید عالیشاه به دلیل جریمه انضباطی از سوی کادرفنی، در این بازی پرسپولیس را همراهی نمی کنند.

دیدگاه‌ها