کد خبر : 1720416 | 01 آذر 1399 ساعت 17:06 | 70.4K بازدید | 8 دیدگاه

فکری: اصلا دانشگر کجاست؟!

سرمربی استقلال در دقایق پایانی دیدار تیمش در برابر فولاد به دنبال مدافع تیمش می گشت!

فکری: اصلا دانشگر کجاست؟!

به گزارش "ورزش سه"، بازی استقلال و فولاد در حالی با نتیجه 2 بر یک و کامبک شاگردان نکونام به سود تیم میزبان به پایان رسید که هر لحظه حواشی جدیدی از این بازی مخابره می شود.


در دقیقه 87 مسابقه، دانشگر به دنبال دفع توپ بود و پس از اینکه توپ را به بیرون زد، با سرعت به سمت تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین رفت و بر اثر برخورد با همین تابلوها دچار مصدومیت شد.


مصدومیت دانشگر به حدی شدید بود که وریا غفوری، غارف غلامی و یکی از بازیکنان فولاد بالای سر او رفتند و حتی زاهدی فر از تیم پزشکی استقلال خواست تا برای مداوای مدافع استقلال به سمت او بروند.


نکته عجیب اینکه این اتفاق در دقیقه 87 رخ داد و کادرفنی استقلال در دقیقه 95 اقدام به تعویض مدافع تیمش کرد و نکته عجیب اینکه استقلال در همین لحظات دروازه اش برای بار دوم باز شد و نتیجه بازی را واگذار کرد.
کلیپی از دقایق پایانی دیدار دیروز منتشر شده که روی یکی از موقعیت هایی که آبی پوشان بر روی دروازه فولاد خلق می کنند، کادرفنی و نیمکت نشینان استقلال را نشان می دهد که همگی سر پا و ایستاده بازی را دنبال می کنند و در این لحظه محمود فکری سرمربی تیمش به دنبال دانشگر می گردد.


در این کلیپ که برای وقت های تلف شده بازی است، محمود فکری رو به نیمکت تیمش کرده و با حالت عجیبی می پرسد: «دانشگر کو اصلا؟». داریوش شجاعیان این سوال عجیب فکری را پاسخ می دهد و با دست گوشه زمین و کنار پرچم کرنر را نشان داده و اعلام می کند دانشگر در آنجا مصدوم شده است!


این ناهماهنگی بزرگ برای استقلال در نوع خودش خیلی عجیب و غریب به نظر می رسد. اینکه چرا استقلال نزدیک به 8 دقیقه با یک یار کمتر بازی کرده و در همین دقایق دروازه اش باز شده و از همه عجیب تر سرمربی تیم از این موضوع بی اطلاع بوده و برای تعویض مدافع مصدوم تیمش اقدام نکرده است.


به هر حال این موضوع نمی تواند برای تیمی به بزرگی استقلال بی اهمیت باشد و باید دید در این میان مقصر چه کسی است؟ کادرپزشکی که نتوانسته به نیمکت تیم اطلاع دهد دانشگر قادر به انجام بازی نیست، یا کادرفنی که متوجه تذکرات کادرپزشکی نشده و از تعویض کردن دانشگر غافل شده است.

دیدگاه‌ها