کد خبر : 1720437 | 01 آذر 1399 ساعت 17:53 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

فریم به فریم با شادی اولین گل پرسپولیس در لیگ 20

سیامک نعمتی موفق شد اولین گل سرخپوشان در فصل بیستم را به نام خود کند.

فریم به فریم با شادی اولین گل پرسپولیس در لیگ 20

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی سرخ‌ها در هفته اول لیگ برای دستیابی به گل و تساوی بدون گل مقابل سایپا، هجمه شدیدی علیه خط هجومی این تیم شکل گرفت. آنها که بعد از سال‌ها در گلزنی در هفته اول لیگ ناکام مانده بودند، با محرومیت عیسی آل کثیر و جدایی علی علیپور و مهدی ترابی به شدت تحت فشار قرار داشتند.

 

با این حال حمایت یحیی گل محمدی از شاگردانش و خصوصا نفرات هجومی این تیم، امید این را می‌داد که سرخ‌ها در دومین بازی خود از این جهت موفق عمل کنند. بازی دوم هم مقابل نفت آبادان اما برای آنها آنطور که انتظار داشتند پیش نمی رفت و ناکامی عبدی در ایجاد موقعیت و فرصت‌های خوبی که امیری و نعمتی مقابل گروسیان از دست دادند، باعث نگرانی دوباره هواداران این تیم شد.

 

اما در نهایت این کنعانی زادگان بود که روی پاس سیدجلال حسینی صاحب فرصت شد و با خطای مدافع نفت آبادان تیمش را به یک پنالتی رساند. سیامک نعمتی پشت این ضربه ایستاد و توانست علیرغم پیش بینی گروسیان در جهت توپ، ضربه‌اش را محکم و دور از دستان گلر نفت آبادان به اولین گل این تیم در فصل بیستم تبدیل کند و به کابوس این تیم خاتمه دهد.

 

نعمتی بعد از گلزنی در حلقه شادی هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت و باید دید در نهایت سرخ‌ها در جریان بازی نیز به گل خواهند رسید یا خیر.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها