کد خبر : 1720451 | 01 آذر 1399 ساعت 18:32 | 327.9K بازدید | 8 دیدگاه

اخراج موقت محبوب‌ترین خارجی تیم

هجوم فکری به دیاباته به روایت تصویر

بعد از یک روز ناخوشایند برای هواداران استقلال، آنها فقط درگیری کادرفنی با شیخ دیاباته را کم داشتند.

هجوم فکری به دیاباته به روایت تصویر

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد که شیخ دیاباته به دلیل پاره از مسائل و اولویت باشگاه بر نبود بازیکن سالاری فعلا حق شرکت در تمرینات را ندارد.


درگیری لفظی محمود فکری با شیخ دیاباته که در لب خط و در دیدار روز گذشته مقابل فولاد افتاد و اوضاع اردوی استقلال را آشفته تر کرد. از این صحنه تصاویری نیز در رسانه ها به چاپ رسیده که نشان دهنده عصبانیت شدید سرمربی استقلال به سمت مهاجم محبوب اهل مالی است.


اما دقیقا چه اتفاقی افتاد. در دقیقه 83، محمود فکری قصد داشت تا شیخ دیاباته را به زمین مسابقه بفرستد. شیخ در کنار زمین آماده حضور در میدان بود و حتی داور چهارم نیز تابلوی تعویض او با ارسلان مطهری را در دست داشت. اما در این دقیقه، به دلیل خطای خشن آبشک بر روی مطهری، بازی به جنجال کشیده شد و در این میان تمامی حواس ها به سمت اتفاقات داخل زمین رفت.

 

1545838


پس از اینکه زاهدی فر به عزیزیان، آبشک، غلامی و ریگی کارت زرد داد و کعبی را اخراج کرد، بازی آرام شد و در دقیقه 87 بالاخره تعویض استقلال تا آستانه شکل گرفتن پیش رفت و شیخ در کنار داور چهارم به کنار زمین آمدند تا او به جای مطهری وارد زمین مسابقه شود ولی فکری از تصمیمش منصرف شد و شیخ مجددا به روی نیمکت بازگشت.

 

1545835

 


در این لحظه، دیاباته که آماده نشان می داد و شاید حتی می توانست زودتر از دقیقه 87 در ترکیب تیمش قرار بگیرد، برای ورود به میدان چند دقیقه ای را در کنار زمین معطل بوده، از منتفی شدن تعویض ناراحت شده و رو به فکری کرده و می گوید: «I'm here!».


جدا از اینکه ورود دیاباته به زمین مسابقه و تعویض او در دقیقه 87 کمی عجیب به نظر می رسید اما این صحبت های آقای گل استقلال به مذاق فکری خوش نیامده و او از خجالت دیاباته درآمده است.

 

1545836

 


از سوی دیگر گفته شده که در این بین، به دیاباته گفته شده کفش های او برای ورود به زمین مناسب نیست . تابلوی تعویض داور چهارم نیز در همین حین دچار مشکل شده و این مسئله نیز مزید بر علت شده تا عصبانیت فکری از این اوضاع دوچندان شود و به بلبشوی کنار زمین بیفزاید.

 

1545837


بالاخره در دقیقه 95 فکری موفق شد دو تعویض تیمش را انجام دهد و متین کریم زاده به جای دانشگر و بابک مرادی به جای فرشید اسماعیلی وارد زمین شدند .

 

اما ، نکته اینجا بود که این صحنه شکار عکاسان شد و درگیری فکری با آقای گل استقلال بر روی جلد یک روزنامه ورزشی منتشر شد . ساعتی پیش هم در ادامه این جریان، فکری امروز به دیاباته اجازه حضور در تمرین را نداد.جالب است باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که به درخواست هواداران این تیم و برای مقابله با بازیکن سالاری، از حضور دیاباته در تمرین ریکاوری آبی پوشان جلوگیری شده است آن هم در حالیکه دیاباته نزد هواداران استقلال از محبوبیت بالایی برخوردار است و حداقل در روزی پرحاشیه و اوج درگیری با فولادیها احتمالا کار بهتر خودداری از تشدید حواشی بود.

 

 

 

 

 

 

فریم هایی که از عصبانیات شدید محمود فکری علیه دیاباته خبر می دهند.

خبرسازترین تصویر امروز رسانه های ورزشی.

دیدگاه‌ها