کد خبر : 1720457 | 01 آذر 1399 ساعت 19:13 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال باز هم پاسخ اعتماد زیدان را داد (عکس)

ماریانو دیاز که بعد از مدت‌ها در ترکیب رئال مادرید قرار گرفته است برای این تیم موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لالیگا بعد از وقفه بازی‌های ملی امروز از سر گرفته شد و رئال مادرید از دقایقی پیش در دیداری حساس و سخت به مصاف ویارئال رفته است.

 

زین الدین زیدان این‌روزها با بحران غیبت بازیکنانش دست و پنجه نرم می کند؛ جایی که بسیاری از ستاره های رئال مادرید به دلیل مصدومیت یا ابتلا به کرونا دیدار حساس امروز این تیم مقابل ویارئال را از دست داده اند.

 

در همین ارتباط کهکشانی ها امروز بدون دو مهاجم اصلی خود یعنی کریم بنزما و لوکا یوویچ پا به دیدار برابر ویارئال گذاشتند؛ موضوعی که باعث شد زین الدین زیدان از ماریانو دیاز در ترکیب اصلی خود استفاده کند. جالب اینکه ستاره 27 ساله که زمزمه های زیادی در رابطه با جدایی احتمالی او از رئال شنیده می شود، تا به اینجا پاسخ اعتماد زیدان را داده و در دقیقه 2 روی ارسال دنی کارواخال و با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رسانده است.

 

 

1545664

 

1545665

 

1545666

 

این در حالی است که ماریانو فصل گذشته نیز در نیمه دوم دیدار الکلاسیکو توسط زیدان به زمین فرستاده شده بود و در آن مسابقه نیز موفق شد گل دوم رئال مقابل بارسلونا به ثمر رساند.

 

ماریانو در 7 بازی رسمی که به عنوان بازیکن اصلی در رئال مادرید انجام داده، 6 گل به ثمر رسانده است.  به عبارتی او آمار هر 83 دقیقه یک گل زده در رئال مادرید را از خود به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها