کد خبر : 1720468 | 01 آذر 1399 ساعت 19:28 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بدنی‌ام؟ فردا ریکاوری خوبی خواهیم داشت

سیدجلال: عالیشاه فردا به تیم بازخواهد گشت

کاپیتان پرسپولیس نسبت به سوالی درباره اینکه آیا با شرایط سنی‌اش قادر به همراهی تیم تا پایان فصل با این کیفیت خواهد بود، واکنش جالبی داشت.

سیدجلال: عالیشاه فردا به تیم بازخواهد گشت

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی درباره اولین برد تیم در فصل بیستم مقابل نفت آبادان گفت: بازی سختی بود. نفت همیشه تیم خوبی بوده و امروز هم نیروهای خوبی نسبت به بازی قبل به آنها اضافه شده و خوشبختانه اما بچه های ما با تلاش زیادی به نتیجه لازم دست پیدا کردند.

 

کاپیتان پرسپولیس درباره کیفیت چمن استادیوم آزادی گفت: اینکه فقط بخواهند بازی انجام شود نمی شود. امروز چمن استادیوم خیلی بلند بود و کار هر دو تیم را سخت کرده بود. باران آمده بود و به جای اینکه توپ سر بخورد بیشتر گیر می کرد و هر دو تیم را خسته کرده بود.

 

وی درباره عملکرد دو تیم در این بازی گفت: با یک تیم خوب بازی داشتیم. بچه های ما توانستند بازی را بعد از گل به خوبی کنترل کردند و توانستیم به نتیجه برسیم.

 

سیدجلال در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا با توجه به عملکردش و سن و سالی که دارد قادر خواهد بود تیم را با همین کیفیت تا پایان فصل همراهی کند گفت: فردا ریکاوری داریم و امیدوارم فردا یک ریکاوری خوب داشته باشیم.

 

کاپیتان پرسپولیس درباره موضوع مربوط به عالیشاه و چه شرایطی در انتظار این بازیکن بعد از اخراج از سوی کادرفنی خواهد بود گفت: امید فردا در تمرین حاضر خواهد شد. روزهای سختی داریم و امیدوارم همه در کنار هم باشیم. مشکلات زیادی داریم و از نظر مالی و دیگر مسائل به بچه ها فشار می آید و امیدوارم همه در کنار هم به دنبال حل مشکلات باشیم.

دیدگاه‌ها