کد خبر : 1720473 | 01 آذر 1399 ساعت 19:36 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

در دوقدمی صحنه برخورد با کنعانی زادگان بودم

گروسیان: پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود

دروازه بان صنعت نفت آبادان در اولین نمایش این فصلش شب خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشت و تا آستانه خلق یک کلین شیت هم پیش رفت.

گروسیان: پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود

به گزارش"ورزش سه" فرزین گروسیان بعد از نمایش خوبش در فصل گذشته در لیگ یک و استقلال خوزستان امسال به صنعت نفت آبادان پیوست و اولین بازی اش با لباس این تیم در این فصل را برابر مدافع عنوان قهرمانی انجام داد.


گروسیان در این بازی یکی از بهترین های تیمش بود و در چند نوبت فرصت های خوبی را از بازیکنان پرسپولیس گرفت. اوج کار او شاید در همان نیمه اول بود که شوت خطرناک سیامک نعمتی را با دو دست رد کرد.


گروسیان اما در آخرین دقایق نیمه اول و از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شد آن هم در حالی که جهت ضربه سیامک نعمتی را تشخیص داده بود اما ضربه هافبک پرسپولیس آنقدر محکم بود که دروازه بان صنعت نفت به آن نرسید. گروسیان در پایان بازی گفت:" بازی خوبی بود و نفت نمایش خوبی داشت. می توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد."


او درباره گل پرسپولیس هم گفت:" به نظر من این صحنه پنالتی نبود. من در آن زمان در دوقدمی صحنه بودم و دیدم که اصلا خطایی اتفاق نیفتاد. با اینحال به نظر داور احترام می گذاریم و امیدوارم در بازی های آینده شاهد سوت هایی که به ضرر نفت آبادان زده می شود نباشیم."


دروازه بان صنعت نفت همچنین در ارتباط با چمن ورزشگاه گفت:" خب هوا بارانی بوده و چمن خیس بود. البته چمن را قبل از بازی با پلاستیک پوشانده بودندبا این حال چمن کمی بلند بود و این کار را سخت کرده بود."

دیدگاه‌ها