کد خبر : 1720481 | 01 آذر 1399 ساعت 19:55 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن ۱- ۱وردربرمن؛ خطر از دست رفتن صدرنشینی

بایرن مونیخ در یک بازی خانگی با تساوی ۱-۱ مقابل در برابر وردربرمن متوقف شد.

بایرن ۱- ۱وردربرمن؛ خطر از دست رفتن صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا امروز از سری مسابقات هفته هشتم این رقابت‌ها میزبان وردربرمن بود که دقایقی پیش این بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.

 

 

1545694

 

 

مطابق انتظار این بایرن مونیخ که توپ و میدان را از ابتدا در اختیار داشت اما نتوانست در لحظات ابتدایی بازی موقعیت چندانی روی دروازه وردربرمن ایجاد کند.

 

در دقیقه 16 مسابقه اولین موقعیت مهم بازی برای تیم مهمان رخ داد؛ مانوئل نویر اولین بار ضربه مهاجم وردربرمن را در دهانه دروازه دفع کرد اما توپ دوباره در مقابل بازیکنان این تیم قرار گرفت ولی باز هم این دروازه‌بان آلمانی بود که با واکنش استثنایی اجازه نداد دروازه اش باز شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد، وردربرمن موفق شد دروازه حریف قدرتمند خود را باز کند. ارسال کات بک جاشوا سارجنت با ضربه دقیق ماکسیمیلیان اگستین همراه بود تا کار 1-0 شود و دو تیم نهایتاً با همین نتیجه باید در رختکن شوند.

 

 

1545693

 

 

مطابق انتظار شاگردان هانسی فلیک نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی توسط داگلاس کاستا به گل تساوی دست پیدا کنند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 62 بالاخره حملات بایرن مونیخ نتیجه داد و این تیم موفق شد کار را به تساوی بکشاند. ارسال خوب لئون گورتزکا با ضربه سر دقیقه کینگزلی کومان همراه بود تا کار 1-1 شود.

 

 

1545690

 

 

در دقایق پایانی هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما بی دقتی و البته در سمت دیگر درخشش مانوئل اگر باعث شد که گل دیگری در بازی به ثمر نرسد و مسابقه با همان نتیجه 1-1 خاتمه پیدا کند.

 

 

1545689

دیدگاه‌ها