کد خبر : 1720515 | 01 آذر 1399 ساعت 21:29 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی رسوخ‌ناپذیر در دفاع، موثر در حمله (عکس)

دو مدافع میانی پرسپولیس زمینه ساز تک گل سرخپوشان مقابل نفت آبادان بودند.

به گزارش "ورزش سه"، بی شک یکی از کارآمدترین خریدهای پرسپولیس طی سال‌های اخیر محمدحسین کنعانی زادگان بوده؛ مدافع ملی پوشی که پس از حضور نافرجام و پرحاشیه در استقلال، در ماشین سازی دوباره خودش را پیدا کرد و به پرسپولیس بازگشت.


این بازیکن در دیدار برابر صنعت نفت آبادان نیز مانند بازی‌های اخیر تیم ملی و پرسپولیس یکی از 11 بازیکن اصلی تیمش بود و در شرایطی که شرایط آب و هوایی کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود، با حضور به موقع و تصمیم‌های درست، با همکاری سیدجلال حسینی، اجازه خودنمایی را از  بازیکنان زردپوش نفت آبادان گرفت. او در نبردهای هوایی بهتر از تیم میهمان عمل کرد و در دوئل‌های زمینی هم از قدرت فیزیکی خود به خوبی استفاده کرد.


اما اوج کار کنعانی زادگان همکاری او با سیدجلال حسینی برای گرفتن پنالتی منجر به گل بازی شد؛ جایی که او پس از یک دو با زوج خود در خط دفاعی، از حسین ساکی عبور کرد، تا مدافع نفت ابادان مجبور به کشیدن دست راستش شود و اکبریان هم بدون معطلی در سوت خود دمید. در ادامه این ضربه توسط سیامک نعمتی به گل اول بازی تبدیل شد و اولین سه امتیاز فصل را برای سرخپوشان به همراه آورد، تا کنعانی زادگان اینطور که در تصویر می بینید پس از اینکه داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد، به همراه هم تیمی هایش حلقه شادی برپاکند.

 

1545762

 

عکس پیام پارسایی

دیدگاه‌ها