کد خبر : 1720516 | 01 آذر 1399 ساعت 21:46 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

مینو رایولا:

پاری سن ژرمن قبل از زلاتان کجا بود؟ میلان چطور؟

مینو رایولا، مدیر برنامه زلاتان ابراهیموویچ به تمجید از این ستاره سوئدی پرداخت.

پاری سن ژرمن قبل از زلاتان کجا بود؟ میلان چطور؟

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ با 8 گل زده بهترین گلزن رقابت های سری آ تا به اینجا محسوب می‌شود. ستاره سوئدی بعد از انتقال به روسونری در زمستان باعث بهبود چشمگیر عملکرد این تیم شده تا جایی که میلان صدرنشین رقابت های سری آ در مقطع کنونی به حساب می آید.

 

مینو رایولا، مدیربرنامه زلاتان ابراهیموویچ حالا به تمجید از زلاتان پرداخته و می گوید: " زلاتان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. گاهی اوقات در حالی که من پشت او نشسته ام شنا می رود؛ می‌دانید که من اصلا سبک وزن نیستم.

 

 

1451895

 

 

او می تواند تا 50 سالگی بازی کند اما مسئله این است که زلاتان قصد دارد در سطح بالا حضور داشته باشد. مطمئنا حالا در سطح بالایی است زیرا دوباره میلان را احیا کرده و به نظر من 90 درصد این تیم است."

 

رایولا در ادامه گفت: " او نه به خاطر صحبت هایش بلکه به واسطه عملکردی که ارائه می دهد الهام بخش هواداران است. واقعیت این است که زلاتان تا حد زیادی روحیه نقد پذیری دارد. با این حال شکست او را دیوانه می کند. PSG قبل از ابراهیموویچ کجا بود؟  میلان کجا بود؟ او استانداردهایی را تعیین می کند که باشگاه ها برای سال های آینده از آن بهره مند می شوند.  او این درس ها را به نسل بعدی منتقل می کند و به همین دلیل است که باید تا آنجا که ممکن است ادامه دهد. "

دیدگاه‌ها