کد خبر : 1720517 | 01 آذر 1399 ساعت 21:41 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

سجده شکر لک در شب بارانی آزادی (عکس)

حامد لک در مقابل نفت آبادان موفق به ثبت دومین کلین شیت پیاپی خود در لیگ بیستم شد.

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول که پرسپولیس با تلاش زیادی برای رسیدن به دروازه نفت آبادان حمله می‌کرد، مهاجمان و هافبک‌های این تیم نتوانستند فرصتی برای گلزنی ایجاد کنند و با تک گلی که سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی ثبت کرد، سرخپوشان با یک گل به رختکن رفتند.


نیمه دوم شکل بازی پرسپولیس تغییر کرد و آنها به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه کمتر روی دروازه حریف خطر ایجاد کردند و بیشتر سعی بر کنترل توپ و حفظ نتیجه بازی داشتند و نتیجه هم این شد که علیرغم جلوتر آمدن تیم میهمان، باز هم دروازه حامد لک به شکل جدی تهدید نشد.


حامد لک که یکی از ستاره های پرسپولیس در راهیابی این تیم به فینال آسیا بوده، در دومین بازی لیگ هم اگرچه در روز خوب مدافعان تیمش، یکبار دیگر چندان به زحمت نیفتاد، ولی کاملا حواسش به اتفاقات بازی بود و در سکوت آزادی گاهی با فریادهایش به بازیکنان تیم آگاهی محیطی می‌داد و از آنها می‌خواست که بالا بروند یا شکل دفاعی بگیرند.


در واقع می‌توان گفت، این روزها مانند دوران حضور 4 ساله بیرانوند، کادر فنی و هواداران پرسپولیس، نگرانی خاصی بابت خط دروازه تیمشان اگر حامد لک در آن حضور داشته باشد، ندارند.

 

1545764

دیدگاه‌ها