کد خبر : 1720533 | 01 آذر 1399 ساعت 22:52 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 2 - 0 سیتی؛ نبرد حیثیتی را مورینیو برد

تاتنهام در دیداری حساس موفق شد در لندن 0-2 منچسترسیتی را مغلوب کند.

تاتنهام 2 - 0 سیتی؛ نبرد حیثیتی را مورینیو برد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در شبی که به سبک تیم های سنتی مورینیو مالکیت توپ را به حریف داد، با دو گل سون هیونگ مین و جیووانی لوسلسو موفق به غلبه بر سیتی شده و موقتا صدرنشین لیگ برتر شد.

 

تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهار به گل رسید. روی پاس عمقی تانگی اندومبله، سون هیونگ مین با دروازه سیتی تک به تک شده و با ضربه ای زمینی از بین پاهای ادرسون موفق به گلزنی شد.

 

1545788

 

دقایقی بعد و روی پاس عرضی سون هیونگ مین بود که هری کین با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد، اما کمک داور این گل را آفساید اعالم کرد. در دقیقه 15 سیتی روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه سر محکم رودری توسط هوگو لوریس مهار شد.

 

در اواسط نیمه اول منچسترسیتی روی ضربه محکم و دقیق آیمریک لاپورت از درون محوطه به گل تساوی رسید، اما مایک دین بعد از بازبینی صحنه هند گابریل ژسوس را تشخیص داده و این گل را مرود اعلام کرد.

 

در دقیقه 41 ضربه گابریل ژسوس روی پاس فران تورس به تور کنار دروازه برخورد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 تاتنهام به اتمام رسید.

 

سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی نیز دست یابد، اما ضربه زمینی کوین دی بروین با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما گرچه این سیتی بود که مالک توپ و میدان بود، اما تاتنهام در دقیقه 65 به گل دوم نیز دست یافت. روی پاس زمینی هری کین به سمت چپ، جییوانی لوسلسو که 35 ثانیه بود وارد زمین شده بود در موقعیتی تک به تک دروازه ادرسون را باز کرد و تعویض طلایی مورینیو لقب گرفت.

 

1545789

 

در دقیقه 73 دی بروین می توانست با نواختن یک ضربه ایستگاهی اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او از بالای دروازه اسپرز به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار نیز ارسال فنی و خظرناک دی بروین می توانست برای سیتی خلق موقعیت کند، اما توپ از بالای سر رحیم استرلینگ رد شد و به بیرون رفت.

 

در دقیقه 90 باز هم دی بروین با ارسالی تماشایی موقعیت سازی کرد، اما ضربه سر روبن دیاس با مهار درخشان لوریس همراه شد

دیدگاه‌ها