کد خبر : 1720563 | 02 آذر 1399 ساعت 01:25 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

بارسا از بالانشین ها جا ماند

اتلتیکو 1-0 بارسلونا: هدیه تراشتگن به سیمئونه

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه 1-0 شکست خورد.

اتلتیکو 1-0 بارسلونا: هدیه تراشتگن به سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان رونالد کومان نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و در نهایت این اتلتیکو بود که از اشتباه مارک آندره تراشتگن استفاده کرده و به سه امتیاز بازی رسید.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی حرکت خوب عثمان دمبله و پاس او، این گریزمان بود که صاحب موقعیت شد اما هوشیاری مدافع اتلتیکو باعث شد تا او موفق به گلزنی نشود.

 

 

1545856

 

 

برتری بارسا ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند دنبال شد و در حالی که حملات بارسایی ها به جایی نمی رسید، تیم میزبان به دنبال استفاده از ضدحملات بود.

 

 

1545864

 

 

در دقیقه 41 سرانجام بارسا صاحب یک موقعیت خوب شد و مسی در موقعیت تک به تک با یان اوبلاک می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش خوب دروازه بان اتلتیکو این فرصت را از او گرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی بدون حادثه دنبال شد و در حالی که به نظر می رسید نیمه اول بدون گل به پایان خواهد رسید، در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، این اتلتیکو بود که به گل رسید. روی اشتباه پیکه در میانه زمین بود که اتلتیکو صاحب یک ضدحمله شد و در حالی که تراشتگن تا میانه‌های زمین پیش رفته بود، کاراسکو به راحتی از او عبور کرد و با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد. نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید.

 

 

1545863

 

1545860

 

1545878

 

 

نیمه دوم را اتلتیکو بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت‌ خاصی ایجاد کنند.

پس از بازیکنان بارسا رفته رفته بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 58، روی یک ضربه کرنر، لنگله می توانست ارسال مسی را تبدیل به گل کند اما ضربه سر او دقیقا به جایی رفت که اوبلاک حضور داشت.

در دقیقه 62، جرارد پیکه در برخورد با آنخل کوریا مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

 

1545869

 

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تلاش بارسایی ها برای ایجاد موقعیت، با دفاع منسجم اتلتیکو خنثی می شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 82، روی ارسال مسی، این گریزمان بود که می توانست با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند اما واکنش به موقع اوبلاک، بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد.

 

 

1545884

 

 

تلاش بازیکنان بارسا برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی هم ثمری نداشت و در نهایت اتلتیکو با همان یک گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها