کد خبر : 1720571 | 02 آذر 1399 ساعت 08:22 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

این کار داور خیلی خنده دار بود

محمدزاده: با 2 کارت رکورد اخراج در لیگ را شکستم

مدافع ذوب آهن که در دقیقه دوم دیدار مقابل ماشین سازی کارت قرمز گرفت، گفت صحنه اخراجش خنده دار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده در دقیقه 01:15 بازی ذوب آهن در برابر ماشین سازی با کارت قرمز حاج ملک داور مسابقه اخراج شد تا دومین کارت قرمز زودهنگام تاریخ لیگ برتر را به نام خودش ثبت کند.
محمدزاده در مورد بازی مقابل ماشین سازی گفت: جا دارد از بچه ها تشکر کنم که از دقیقه یک 10 نفره بازی کردند و بیش از حدی که نیاز بود، تلاش کردند و ما بازی را نباختیم. بازی که با تصمیم اشتباه داور می توانست منجر به باخت ما شود. 


وی ادامه داد: ما در طول دو هفته گذشته با برگزاری تمرینات خوب و آمادگی بالا آماده دیدار با ماشین سازی بودیم تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. اگر این اتفاق رخ نمی داد، بی شک ما برنده بازی بودیم ولی متاسفانه یک تصمیم اشتباه و فاجعه بار باز هم باعث شد تیم ذوب آهن از لحاظ داوری متضرر شود و همچون هفته گذشته نتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.


محمدزاده در مورد صحنه اخراجش گفت: من در ابتدا در مورد صحنه اخراجم صحبتی نکردم تا کارشناسان در این مورد نظرشان را بدهند. هر کسی این صحنه را ببیند، خنده اش می گیرد. بازیکن توپ را استپ کرد و تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. هیچ برخوردی میان ما رخ نداد. 

 

1545272


وی ادامه داد: دقیقه یک تیم ما را 10 نفره کردند. ما مانند جریان پارسال هر هفته از لحاظ داوری لطمه می بینیم و کسی هم پاسخگو نیست. امیدوارم داوران تمرکز و دقتشان را بالا ببرند. زحمات یک تیم با یک سوت اشتباه زیر سوال می رود.


وی درباره اشتباهات داوری علیه ذوب آهن طی 2 بازی گذشته گفت: باید تیمها در بازی های اول لیگ امتیازات لازم را کسب کنند تا بتوانند قهرمان شوند یا سهمیه کسب کنند. ما در 2 هفته ابتدایی لیگ باید 6 امتیاز کسب می کردیم ولی اکنون 2 امتیاز داریم. اگر مودبانه هم اعتراض می کنیم، ما را محروم می کنند. چه کسی باید جواب امتیازات از دست رفته ما را بدهد؟ باید در این مورد رسیدگی شود. ما این همه زحمت می کشیم ولی با یک تصمیم ورق برمیگردد. 

 

1545358


او گفت: من نمی دانستم که اخراج می شوم نباید روی سکو بنشینم. من در یک صحنه مودبانه اعتراض کردم و به کمک داور گفتم که از صحنه ها عقب است. او داور چهارم را صدا زد و به من گفتند که از سکوها پایین بیایم. سپس به من یک کارت زرد دیگر دادند و از آنها تشکر کردم و راهی رختکن شدم. روز بدی بود و رکورد لیگ را در اخراج شدن شکستم.


وی ادامه داد: امیدوارم داوری ها برای ذوب آهن عادلانه باشد. قبل از بازی ماشین سازی بیانیه داده بود که امیدواریم داوری تحت تأثیر بازی قبلی ذوب آهن قرار نگیرد. به جای اینکه تیم ما به داوری اعتراض کند و بیانیه صادر کند، تیم های روبروی ما این کار را انجام می دهند. در هیچ جای دنیا این صحنه را خطا نمی گیرند. وقتی که هیچ برخوردی رخ نداده است و بازیکن خودش را روی زمین می اندازد، چرا باید خطا بگیرند؟


محمدزاده گفت: میدانم این اشتباهات داوری باز هم پیش می آید ولی امیدوارم حداقل کمتر باشد. در بازی سال گذشته مقابل ماشین سازی که خیلی برای ما مهم بود، 2 گل سالم ما را هند و آفساید گرفتند و بازیکن ما را الکی اخراج کردند. ذوب آهن در این چند سال اخیر 2 ، 3 برابر سایر تیم ها از داوری ضرر کرده است.

دیدگاه‌ها